دیدگاه‌ها

دلیل ناکامی شما، جنایات شماست

چندی پیش ظریف وزیر امور خارجه ایران اشغالگر در سخنانی میگفت: اگر اشتباهات ما به فاجعه منجر شوند، به زمین و زمان فحش می‌دهیم و ایراد میگیریم که چرا موفق نمی‌شویم!.
در پاسخ به او باید گفت، دلیل ناکامی شما، جنایات شماست.
نمونه‌ای از جنایات شما از آغاز سال 2020 میلادی تاکنون:

1.سپاه تروریستی پاسداران بی رحمانه پرواز اوکراینی ps752 را منهدم ساخت و تمامی مسافران و خدمه آنرا به قتل رساند و تا دو الی سه روز این حادثه را کتمان کرد. رژیم نه تنها به خانواده قربانیان غرامت پرداخت نکرد بلکه آنها را تهدید به منع برگزاری مراسم خاکسپاری، زندان، و تجاوز کرد.

2.جنایت دیگر رژیم دروغ پراکنی درباره کرونا و انتشار آن به دیگر نقاط جغرافیای سیاسی موسوم به ایران است که اینکار را با فرستادن ملایان آلوده و انتقال زندانیان مبتلا به دیگر نقاط غیربحرانی صورت داد.
خامنه‌ای تروریست غارتگر گفته بود: “آنقدر تبلیغات کردند که مردم نروید در صف انتخابات رای بدهید آنجا بیماری هست ویروس هست… یعنی از کمترین فرصتی استفاده کردند دشمنان”.

رژیم از هر فرصتی برای پنهان کردن آمار واقعی مبتلایان و جانباختگان کرونا استفاده کرد تا بتواند انتخابات مجلس خود را برگزار کند. انتخاباتی که نتايج آن از قبل مشخص شده بود. این پنهانکاری که هنوز هم ادامه دارد باعث مرگ هزاران نفر و ابتلای چندین هزار تن گردیده است.
تا بحال هر کس که اقدام به افشاگری کرده مورد آزار و اذیت و بازداشتهای بی اساس قرار گرفته است.
3.جنایت دیگر رژیم در کنار دیگر جنایات روزانه آن مثل آتش سوزیهای اخیر بدست سپاه و تخریب منازل شهروندان، سوءمدیریت و سرقت بودجه برای مبارزه با کرونا بود. زیرا بودجه اصلی صرف بلندپروازی‌های منطقه‌ای رژیم اشغالگر خامنه‌ای و سپاه تروریستی او می‌شود. و این وضع معیشتی مردم است که بحال خود رها شده است.
رژیم حمایت از اسد دیکتاتور و نصرالله و اخیر رژیم دیکتاتور مادرو در ونزوئلا را به شهروندان خود ترجیح داده است.
بجای همکاری با قوانین مالی و بین‌المللی، به حمایت از بازوی تروریستی خود یعنی سپاه پاسداران و نهادهای رانت خوار دیگر می‌پردازد.
نهادهایی که آهن پاره‌ای بنام پراید را 100میلیون تومان به شهروندان خود می‌فروشند و نفت غارت شده الاحواز اشغالی را به رژیم‌های سرکوبگر دیگری چون ونزوئلا مجانی می‌فروشد تا بتواند دلار 20 هزار تومانی در اختیار شهروندان تحت ستم خود قرار دهد.
4.جنایت دیگر این رژیم غیرقانونی ساکت کردن مردم با فیلترینگ و سانسور اینترنت و دستگیری و زندانی کردن فعالان شبکه‌های اجتماعی است. اینترنتی که خودشان بیشرمانه از آن برای تفرقه‌افکنی و نفرت پراکنی و یهودستیزی استفاده می‌کنند.

اینها بخشی بسیار کوچک از جنایات شماست و نه اشتباهات شما.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا