جغرافياي ايران جعليجهان

ترامپ مرخصی‌اش برای جشن سال جدید را ناتمام گذاشت و به واشنگتن برگشت

در پی افزایش تنش میان ایران اشغالگر و آمریکا در عراق، دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده برنامه‌های تعطیلی خود برای سال جدید میلادی را ناتمام گذاشته و به سرعت در حال بازگشت به واشنگتن است.

شبکه خبری CNN، طی گزارشی آورده است که دونالد ترامپ به دو دلیل تعطیلاتش را ناتمام گذاشت: اول افرایش تنش میان تهران و واشینگتن و احتمال برخورد نظامی آمریکا با ایران (اشغالگر) در عراق و دوم تصمیم برخی جمهوری‌خواهان برای عدم تایید پیروزی جو بایدن در کنگره است.

قرار بود دونالد ترامپ سال جدید خود را در یک شب مهمانی در پالم بیچ ایالت فلوریدا سپری کند به همین دلیل دوستان او و دیگر میهمانان پیشاپیش در باشگاه وی در جنوب فلوریدا جمع شده‌اند.
به گفته سه منبع مطلع قرار بود ترامپ در این مراسم حاضر شود.

رئیس جمهوری آمریکا معمولاً با حضور در مراسم سال نو و ایستادن بر فرشی قرمز در مقابل مطبوعات و دوستانش سخن می‌گفت اما این بار در اقدامی غیرمعمول حضوری از خود نشان نداده است. ترامپ امسال در طول اقامتش در فلوریدا بر مسئله نتایج انتخابات و روند تصویب پیروزی ترامپ در کنگره که قرار است در تاریخ 6 ژانویه برگزار شود، تمرکز داشته است.
ترامپ پیشتر از اینکه ایران اشغالگر ممکن است در روزهای آینده به حمله هوایی پهپاد آمریکایی که قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی تروریستی قدس ایران اشغالگر را به قتل رساند، پاسخ دهد، ابراز نگرانی کرده بود.

یک منبع آگاه گمان میکند که پرونده ایران جعلی می‌تواند از عوامل موثر در بازگشت به واشنگتن و ناتمام گذاشتن تعطیلاتش باشد.

دونالد ترامپ و معاون او مایک پنس و همچنین برخی از جمهوری‌خواهان خواستار عدم تایید یا تصویب پیروزی جو بایدن از سوی کنگره شده‌ و برخی از جمهوری‌خواهان خواستار لغو کلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شدند

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا