جهاندیدگاه‌ها

ترور هشام الهاشمی

هشام الهاشمی، کارشناس، مورخ و محقق عراقی در زمینه امنیت و امور استراتژیک و مسائل مربوط به گروههای تروریست افراطی همچون داعش و حشدالشعبی است. او از افراد نزدیک به نخست وزیر کنونی عراق، “الکاظمی” بود.

سخنان او و مخالفت‌های سرسخت وی درمورد نفوذ ایران اشغالگر در عراق که از شبکه “الحره” پخش شدند، برایش گران تمام شد. او گفته بود،
“ایران نفوذ و قدرت تصمیم گیری در حشدالشعبی دارد و همچنین…”
متأسّفانه وی فراموش کرده بود که رژیم تروریستی ایران در گروه‌های ترور نیز نفوذی به قدمت انقلاب 57 دارد و البته به گواهی تاریخ قدمت ترور در حزب شیطانی ملایان به اولین عملیات تروریستی آنها یعنی به سال 1329 با ترور” حاجعلی رزم آرا” توسط آخوند تروریست” نواب صفوی” بازمی‌گردد.

هشام الهاشمی تنها دو ساعت پس از حضور در برنامه تلویزیونی‌ای که برای بحث در پژوهش جدیدش درباره “وابستگی حشدالشعبی تروریستی به خامنه‌ای، سرکرده تروریسم جهانی” پخش گردید، در مقابل خانه خود با شلیک چند گلوله به قتل رسید.

ویدئوی ترور این کارشناس مخالف سرسخت حضور و دخالت‌های ایران اشغالگر و سپاه تروریستی پاسداران در امور عراق در شبکه های اجتماعی پخش گردیده است.

شیخ غیث التمیمی رئیس حزب” المواطنه” عراق، کتائب حزب ا… وابسته به سپاه تروریستی پاسداران را عامل اصلی قتل الهاشمی معرفی کرد و گفت:
واتساپ الهاشمی نشان می‌دهد کتائب حزب ا… چند روز قبل وی را تهدید کرده بود.

آیا رژیم تروریست ملایان آدمکش دست از سر مخالفان در خارج از جغرافیای سیاسی موسوم به ایران نیز بر نخواهد داشت؟

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا