جغرافياي ايران جعليجهان

رژیم اشغالگر ایران حمله تبلیغاتی به الکاظمی را آغاز کرد

خبرگزاری “مهر” وابسته به رهبر ایران اشغالگر، علی خامنه‌ای، رهبر تروریسم در جهان، انتقادات خود را که منعکس کننده انتقادات خامنه‌ای تروریست است، به الکاظمی آغاز کرد و اقدامات سازنده الکاظمی بر علیه شبه نظامیان تروریست وفادار به رژیم تروریستی ایران و تغییراتی که او در بخش‌های مختلف ادارات دولتی انجام داد را “خرابکاری” توصیف کرد.

این خبرگزاری در گزارشی با عنوان “حرکتهای پنهان الکاظمی در عراق” که در طی دو ماه گذشته ترتیب داده است، آنها را یک سری تغییرات سیاسی و امنیتی مشکوک در اولویت‌های عراق توصیف کرد.”

طبق تفسیرهای این خبرگزاری مداخله جو، نخست وزیر عراق” الکاظمی” بخش‌های بسیار مهمی را در عراق تغییر داده است. اشاره این خبرگزاری به انتصاب عبد الغنی الاسدی به عنوان رئیس آژانس امنیت ملی عراق، و جایگزینی فالح الفیاض مشاور امنیت ملی بجای قاسم الاعرجی، است که این تغییرات را “پیامهای مختلفی خواند که بدون شک با هدف خشنود ساختن آمریکایی ها” انجام شده‌اند.

این خبرگزاری همچنین گفت که عزل الفیاض و حمله گارد ضد تروریسم عراق به تیپ 45 حشدالشعبی تروریستی در محله الدولة در بغداد حامل پیامهای منفی برای حشدالشعبی بود. منجمله اینکه وی (یعنی نخست وزیر) “از اقدامات خود پشیمان نیست”.

شایان ذکر است رژیم اشغالگر ایران نگرشهای تشتت آمیزی نسبت به دولت الکاظمی دارد، و این نشان میدهد که حمله به بغداد و نیز إعمال برخی تغییرات بر ضد جناحهای تروریستی وفادار به اشغالگران ایرانی و از میان آنها حشدالشعبی، آثار بسیار منفی برای ایران اشغالگر داشته است. علاوه بر این تغییرات در بخش امنیتی و سیاسی عراق نقش عمده‌ای در کاهش نفوذ تهران در بغداد داشته‌اند.

بحران اقتصادی رژیم اشغالگر ایران بودجه شبه نظامیان تروریست ایرانی را در عراق بشدت کاهش داده است به حدی که اسماعیل قاانی، فرمانده جدید نیروی قدس تروریستی و جانشین قاسم سلیمانی، در اولین سفر رسمی خود به عراق به منظور دیدار با سران گروه های وابسته به تهران، مجبور شد انگشترهای نقره را به جای پول نقد میان آنها توزیع کند.


علی حردانی پور الأحوازي
مترجم: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا