جهاندیدگاه‌ها

پیامدهای انعقاد قرارداد سری توسط دیکتاتور فرقه‌گرای قرن، خامنه‌ای با چین کمونیست

رژیم ولی فقیه بخاطر نیاز شدید مالی بمنظور ادامه برنامه‌های مخرب موشکی، هسته‌ای و طرحهای جنگی و حمایت از شبه نظامیان تروریست خود در منطقه خاورمیانه، در حال انعقاد قرارداد 25 ساله با چین است.
با توجه به نارضایتی‌های شدید مردمی و شرایط بسیار وخیم اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و اجتماعی حاکم بر جغرافیای سیاسی ایران و هراس بسیار شدید رژیم ملایان از قیام عظیم پیش رو در آینده نزدیک، برای کنترل و حفظ نظام، این رژیم هیچ برنامه‌ای جز طرحهای نظامی تا 25 سال آینده نخواهد داشت. سقوط قریب‌الوقوع این نظام دیکتاتوری مذهبی و برهم زننده امنیت و ثبات خاورمیانه، باعث شده است تا با روی آوردن به چینی ها و دادن نفت به آنان و دریافت پول، بدنبال حفظ نظام خود و توسعه پروژه‌های جنگی خود باشد.
در این قرارداد، صددرصد اقتصاد، فرهنگ و سیاست با چین مشترک خواهد شد. بدین معنا که چین اختیار تام در إعمال نظر در همه امورات مختلف را دارد. بر خلاف سخنان روحانی شیاد که میگوید: هیچ تعهدی ندادیم، رژيم خائن ملایان در تمامی امورات تعهد را داده‌اند. یعنی حق مالکیت، مشارکت و دخالت مستقیم در امور به چینی ها واگذار شده است.
طبق این قرارداد چین حق مالکیت بر سه پروژه یا حوزه نفت، پتروشيمی و ذخایر دریایی خلیج العربی را دارد. در تمامی امور سیاست داخلی و خارجی نیز با رژیم اشغالگر ایران همکاری خواهد کرد. همچنين در بخش صنعت و معدن، کشاورزی و حتی خدمات عمومی دخالت تام خواهد نمود. از سویی طبق این قرارداد تمامی پیمانکاران و نیروی کار از شهروندان چینی خواهند بود و هیچ نیروی بومی بکار گرفته نخواهد شد. افراد بومی شاغل نیز اخراج خواهند شد و جای آنها را چینی‌ها خواهند گرفت.
برای جلوگیری و مقابله با اختلافات و قیام مردم بومی و درگیری مسلحانه با بومیان و شهروندان، نیروی نظامی چین با تاسیس پایگاه‌های نظامی در جزایر خلیج عربی، چابهار و بندر جمبرون تا بندر المحمره مستقر خواهند شد. هدف رژیم خائن و اشغالگر ایران با مستعمره ساختن این جغرافیا و وارد کردن نیروی کار و نیروی نظامی یک کشور دیگر، حفظ نظام کثیف و خونریز ملایان منفور است. قیام‌های متحد مردم در دی‌ماه 96 و آبانماه 98 رژیم را در لبه سقوط کامل و نابودی تمام قرار داد. حملات کوبنده و هوشمندانه اسرائیل در روزهای اخیر به نقاط حیاتی و استراتژیک اتمی و موشکی این نظام پوشالی، مزید بر علت شده است. بهمین دلیل این نظام با آوردن یک نیروی نظامی خارجی سعی در جلوگیری از قیام بنیان برافکن بعدی مردم و نجات رژیم خود از نابودی کامل دارد.
ریزش و نارضایتی در نیروهای مسلح نظام بسیار بیشتر شده است. ملل تحت اشغال ایران باید این فرصت را غنیمت شمرده و با اتحاد و انسجامی همه جانبه قیام بزرگ را رقم بزنند و اشغالگران ایران و چینی ها را برای همیشه نابود کنند.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا