الاحوازجغرافياي ايران جعليجهانملل تحت ستم

اظهارات جدید فرمانده سپاه تروریستی پاسداران درباره کرونا؛ سکوت درباره دستگاه کرونایاب

سرلشکر، تروریست پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران در یک کنفرانس ویدئویی با همه فرماندهان تروریست استانی اظهار داشت: «ویروس کرونا سست نشده و همچنان در حال فعالیت است.
او بدون اشاره به دستگاه کرونایاب که پیشتر سپاه، ساختِ آن را ادعا کرده بود، درباره انتشار کرونا تصریح کرد که این ویروس، «هر روز جغرافیای جدیدی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ما هم نباید سست شویم.»

وی افزود که براساس تجارب چند ماه گذشته این بیماری فقط از طریق همکاری و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه قابل گذر است.

از زمان تایید شیوع ویروس کرونا در جغرافیای سیاسی ایران، منابع سپاه تروریستی پاسداران و نیروی مزدور بسیج از فعالیت گسترده خود در مقابله با این بیماری خبر دادند؛ اما از سوی دیگر؛ عمده‌ این اخبار، «نمایش تبلیغاتی» یا «مداخله‌ی این نهادها» در وظایف وزارت بهداشت، بوده است.
گفتنی است که اهمال و تعلل در انتشار خبر همه گیری کرونا و نیز ادامه پروازهای هواپیمایی ماهان به چین و عدم ارائه کمک‌های بشردوستانه پزشکی برای مقابله با کرونا به بیمارستانها و ارسال این کمک‌ها به نیروهای تروریست نیابتی ایران اشغالگر در منطقه توسط سپاه، بمنظور تسریع انتشار این بیماری در میان مردم صورت گرفته‌اند تا از قیام‌های سنگین و بنیان برافکن پیش رو ملل غیرفارس تحت اشغال ایران در آینده نزدیک جلوگیری شود.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا