الاحوازدیدگاه‌هاويديوها

پرستو های شریک با نظام در نقش پرداخت وام و ایجاد صندوق های وام فوری جیب مردم را خالی میکنند!

مدتیست که در شهر رامز از توابع احواز اشغالی صندوق هایی به نام وام خانگی یا وام فوری فعالیت میکردند که در یکسال قریب به هشتصد میلیارد تومان از مردم بدبخت پول هایشان‌ را بالا کشیده اند که از شاندیز مشهد مقدار اختلاس شان بیشتر شده است.

مسوولان نظام فاسد اکنون به مردم میگویند که این صندوقها هیچگونه مجوزی ندارند! مال‌باختگان میگویند چطور یک دست فروش ساده در مملکت تحت اشغال آخوندها ده دقیقه نمیتواند بساط پهن کند ولی این چهل و دو صندوق در رامهرمز یکسال فعالیت مکانی و علنی و نصب تابلویی داشتند!؟

مال‌باختگان گفتند: «ما زمانی که پول خود را تو این صندوق ها گذاشته‌ایم به امید وام، سکه پنج میلیون تومان بوده الان سکه یازده میلیونه من پولم رو به امید دادن وام که یک سر پناه بخرم واسه بچه هام گذاشته‌ام، الان دیگه نمیتونم یک خانه رهن کنم! میخواهم بدانم پشت این پرستوها، خانم حسینی و عاطفه ممبینی و نریموسایی کیه که ما نمیتوانیم پولمان رو بگیریم؟! این خانم ها با پول ما مردم خانه خریدن که الان قیمت خانه هایشان صد برابر شده و ما روز به روز فقیرتر شده ایم!؟»

دادستان مجرم و فرماندار نظامی رامز بدون توجه به مبالغ سپرده های مردم در صندوقهای بدون مجوز وام فوری، مالباخته گان را رها کرد‌ه‌اند. این نظام کلاهبردار و فاسد زندگی مردم را نابود کرده است. سعید تمجیدی و محمد مرادی که برای گرانی روزافزون اعتراض کردند، باید اعدام بشوند تا این پرستوهای ولایت معاش با پول مردم کاخ بسازند و به مردم بخندند!!

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا