دیدگاه‌ها

حقیرها خدمات ما را نمی‌بینند

“رحیم توکل” آخوند مفتخور عضو مجلس خبرگان گفت: اگر انسان خدمات جمهوری اسلامی را ناچیز ببیند انسانی پست است که مزدور است یا نادان!

خب خدمات جمهوری اسلامی را مطابق فرمایشات حضرت آیت الله بررسی می‌کنیم،.
مرکز آمار نرخ تورم آذرماه را 50 درصد اعلام کرد (منبع ایرانا). این در حالیست که پایه حقوق مصوب یک کارگر با 8 ساعت کار روزانه 3 دلار است.(منبع: اقتصادنیوز). در نظر داشته باشید که این حقوق مردان است و درآمد زنان از این هم می‌تواند پایین‌تر باشد. به این مورد عدم پرداخت به موقع همین حقوق نجومی بمدت چند ماه متوالی را هم اضافه کنید.
طبق بیان مجمع جهانی اقتصاد رتبهٔ ایران (اشغالگر) در شکاف جنسیتی در بین 153 کشور، 147م است.
از آنطرف سازمان شفافیت بین‌المللی می‌نویسد: ردهٔ ایران در جدول فساد در بین 180 کشور، 146م و در بین کشورهایی است که فساد سیستماتیک را تجربه می‌کنند.(منبع: transparency.org)

این تنها یک قلم بود و بگذریم از 3000میلیاردی که به کانادا رفت و رهبر حقیر جنایتکار شما فرمود: بس است دیگر، رسانه‌ها موضوع را بزرگ نکنند! بگذریم از ویلاهای سوپر لاکچری چندین صد میلیاردی شماها و آقازادگانتان و کمک‌های بلاعوض چندین میلیون دلاری شماها به احزاب و گروه‌های تروریستی منطقه وابسته به شماها ووو.

با این شرایط ما مردم پست و نادان از جمهوری اسلامی تشکر میکنیم که ماهانه در تورم 40 درصدی به ما 90 دلار حقوق نجومی می‌دهد و در فساد سیستماتیکش غوطه‌ورمان کرده است!!.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا