جغرافياي ايران جعليجهان

اعلام همبستگی کامل وزیر اطلاع‌رسانی یمن با تظاهرات مردمی ضد رژیم اشغالگر ایران

معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن شامگاه جمعه 17 ژوئیه 2020 ضمن اعلام همبستگی با ادامه تظاهرات اعتراض‌آمیز مردمی ضد رژیم در ایران جعلی، گفت که مردم یمن از گذشته و تاکنون همچنان به دلیل رویکردهای توسعه‌طلبانه رژیم ایران و سیاست‌های خرابکارانه‌اش در منطقه رنج می‌کشند.

به گزارش العربیه معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن در این راستا به حمایت رژیم تروریست ایران از شبه‌نظامیان حوثی در شورش علیه دولت قانونی یمن و ارسال محموله‌های قاچاقی نفت، سلاح، موشک‌های بالستیک و پهپادها و همچنین اعزام کارشناسان متخصص در زمینه ساخت مین و بمب‌هایی که هر روز مردم یمن را می‌کُشد به این گروه شبه‌نظامی کودتاگر، اشاره کرد.
وزیر اطلاع‌رسانی یمن در سلسله توئیت‌هایی بر شبکه «توئیتر»ضمن عرض زنده باد و پاینده باد به قیام ملل غیرفارس تحت اشغال ایران که سال‌هاست علی‌رغم سرکوب، شکنجه، اعدام و ترور مخالفان به دست سپاه تروریستی پاسداران در نقاط مختلف اشغال شده توسط ایران ادامه یافته، گفت این قیام تعبیری از مخالفت مردمی گسترده با رژیم آخوندی و سیاست‌هایش است که (کشور) را به سوی ورشکستگی سیاسی و اقتصادی و انزوای از محیط منطقه‌ای و بین‌المللی کشانده است.

الاریانی ضمن محکوم کردن حملات سرکوب، شکنجه و قطع شبکه اینترنت در مناطق اعتراضات در جغرافیای سیاسی ایران، گفت رژیم حاکم بر ایران اینترنت را با هدف مخفی کردن جنایت‌های هولناکی که مرتکب می‌شود از دسترس عموم خارج می‌کند.

معمر الاریانی همچنین با مطالبات قانونی تظاهرکنندگان برای تحقق آزادی، عدالت و زندگی شرافتمندانه به دور از رژیم آخوندی که زندگی عامه مردم را به فساد و تباهی کشانده و به روابط ایران با همسایگانش و جهان آسیب رسانده، اعلام همبستگی مطلق کرد.

وزیر اطلاع‌رسانی یمن همچنین رژیم ایران را به هزینه کردن ثروت‌های به غارت رفته ملل غیرفارس(کشور) و هدر دادن امکانات آن در حمایت از گروههای شبه‌نظامی فرقه‌گرا در یمن، لبنان، عراق و سوریه و قاچاق سلاح و گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه متهم کرد.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا