جغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

ایران آخوندی فاسدترین نظام سیاسی جهان!

افشاگری!
فساد برادران مهری از شاه آباد تا شورای نگهبان کرمانشاه و قم!

در ادامه افشاگری‌های خود علیه مفسدان سیاسی کرمانشاه اشغالی در گزارش جدیدی به فسادهای سازمان یافته برادران مهری می‌پردازیم.

محمد طه مهری امام جمعه شاه آباد غرب فرزند یارولی نزولخوار معروف و با سابقه ساکن روستای قزانچی در حومه کرمانشاه است. پدرش تا روزی که از دنیا رفت به نزولخواری ادامه داد. یارولی مهری سال گذشته به هلاکت ابدی رسید. آقای شادعلی یدی از اهالی روستا؛ فرد مورد اطمینان و شریک جرم او بود که افراد مورد نظر را برای نزول به او معرفی می‌کرد.

محمد طه چندسال پیش بعنوان امام جمعه شاه آباد منصوب شد. علاوه بر اینکه امام جمعه است در حوزه جهل و خرافات و بدعت و لواط و زنا(علمیه) خواهران و برادران شهر هم تدریس میکند. بیشترین تدریس او در حوزه زِنا و جهلیه خوهران است.
فساد فی الأرض دائمی آخوند مهری با دو نفر از طلبه های دختر، شهرهٔ شهر شده است. یکنفر از این خانم‌ها از به اصطلاح حاج آقا بعد از انجام عمل زنا، حامله میشود که پس از اطلاع و مراجعه به مهری از طریق آشنایان و برای انجام سقط جنین به خانم دکتر “نجومی” متخصص زنان معرفی میشود که با پاسخ رد دکتر مواجه شد. سپس از طریق یکی از پزشکان شهر به خانم دکتر “نانکلی” معرفی میشود و عمل سقط جنین انجام میشود.

خانم شیرمراد مدیر حوزه بانوان شاه آباد از رابطه غیر اخلاقی و غیرشرعی “مهری” خبردار بود و زمینه فسادهای جنسی وی را فراهم میکرد.(اصطلاحا کارچاق کن بوده است)

علاوه بر این، امام جمعه شاه آباد معتاد به مواد مخدر است. تهیه کنندگان تریاک مهری دو نفر از کارخانه داران شهرک صنعتی بوده که مهری با این واحدهای تولیدی رابطه خوبی دارد و از آنها حمایت میکند، اما به ازای آن ماهانه پول نیز دریافت میکند.

محمد طه برادر محمد جواد مهری مسئول شورای نگهبان قم و همچنین یکی از مدیران دفتر شورای نگهبان مرکز است. اطلاعات مرتبط با محمد جواد در افشاگری‌های آینده منتشر می‌شود. تا بدینجا امام جمعه فاسد شاه آباد غرب رابط برادرش در کرمانشاه و قم بوده است که در انتخابات متعدد و بخصوص مجلس یازدهم رشوه های کلانی از تعدادی کاندیداهای گرم کننده تنور انتخابات رژیم فاسد جمهوری اسلامی برای تایید صلاحیت دریافت نمود و با دستخط خود نامه تایید برای آنها نوشته است. جواد 8 سال مسئولیت دفتر شورای نگهبان کرمانشاه را برعهده داشت و در سال 97 بعنوان رییس دفتر نظارت شورای نگهبان قم(مرکز معابد و گنبد و بارگاههای قبر پرستان) منصوب شد.

یکی از کارهای «سعید طوسی کرمانشاه» یا هوشنگ دارپنج این بوده که کاندیداهای خاص و توانمند مالی را به امام جمعه ها و از جمله مهری معرفی و برایشان اماره و تأییدیه های انتخاباتی فراهم کند. دارپنج پدر مسلم معروف به سعید طوسی بسیج جغرافیای سیاسی ایران است که مسئول فضای مجازی نیز می‌باشد.

در حالی که مال و دارایی ملل غیرفارس تحت اشغال ایران بدلیل بی‌کفایتی رژیم اشغالگر بر باد می‌رود، تعداد اندکی دزد و غارتگر با فسادی سیستماتیک با مخفی شدن در پشت دین و مذهب به فکر پر کردن جیب شان هستند. عمامه ها و ریش شان نه برای حراست از دین و مذهب، بلکه برای درآمد و فساد ساخته شده است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا