جغرافياي ايران جعليجهانويديوها

خبرهای ضد و نقیض از ترور نافرجام جواد نصرالله فرزند حسن نصرالله در بغداد ‏

روزنامه كويتي «الجریده» بە نقل از یک منبع خود در سپاە تروریستی پاسداران گزارش داد که جواد فرزند حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، هفته‌ها پیش در پایتخت عراق، بغداد مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و جان سالم بدر برد.

طبق این گزارش جواد نصرالله فرزند حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان ظاهراً زمانی که كاروانش در منطقه جادریه بغداد در حال حرکت بود از سوی عده‌ای مسلح در یک خودرو تعقیب و به سوی کاروان او تیراندازی شد.

این روزنامه نوشت، جواد نصرالله که قبلاً چنین نقش‌های سیاسی بازی نکرده بود، 3 هفته پیش به تهران سفر کرده بود او پیام ویژه‌ای از پدرش به علی خامنه‌ای منتقل می‌کرد.

این روزنامه افزود:« اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه تروریستی قدس، از حسن نصرالله خواسته است که به دلیل مسائل امنیتی و اطلاعاتی و حملات الکترونی آمریکا و اسرائیل، پیام های حساس را به رهبری(جغرافیای سیاسی) ایران منتقل نکند، مگر از طریق افرادی که به آنها اعتماد کامل دارد».
این روزنامه از متن نامه نصرالله به علی خامنه‌ای چیزی ننوشته اما یادآوری کرده که او پس از سفر به ایران وارد عراق شده و با تعدادی از مسئولان وابسته به ایران ملاقات داشته است.

جواد فرمانده برجسته یکی از یگان‌های ویژه حزب الله تروریستی لبنان به شمار می رود که در جنگ سوریه شرکت داشته است.

در نوامبر سال گذشته ، وزارت امور خارجه آمریكا جواد حسن نصرالله را در لیست تروریست‌های جهان قرار داد.


فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا