دیدگاه‌ها

خامنه‌ای جنایتکار در برابر ارتش گرسنگان دوام نمی‌آورد

روز 12 مرداد 1399 یکی از اعضای مجلس فرمایشی‌- ارتجاعی خامنه‌ای خائن با ارائه شمار واقعی آمار جانباختگان کرونا در گلستان برگ جدیدی از سیاست برنامه ریزی شدهٔ کشتار جمعی در سایه کرونا بوسیله نظام آخوندی را افشا ساخت. “رحمت الله نوروزی” اظهار داشته بود:
“بعنوان نمونه کرونا، در استان گلستان با اینکه 1175 نفر را فقط در موج اول کشته است و… “
از همین آمار آنهم در موج اول کرونا براحتی می‌توان به ابعاد هولناک قربانیان در سایر مناطق تحت اشغال ایران پی برد.
مجری برنامه تلویزیونی الأحواز العربیه (شبکه خ و ز س ت ا ن) که بعد از اظهارات خود از کار برکنار شد در برنامه‌ای که بهمین مناسبت برگزار شده بود اظهار داشت: وزارت بهداشت و درمان نه تنها به خوزستان(الاحواز اشغالی) بلکه به تمامی استان‌ها دستور داده است که “آمار و ارقام را شما اعلام نکنید، ما از طریق سخنگوی وزارت بهداشت آنرا اعلام میکنیم”. مجری در ادامه میگوید: این یک مقدار عجیب است!.

شورای امنیت و اطلاعات اشغالگران در وحشت از گسترش خشم عمومی مانع از انتشار آمار واقعی قربانیان کرونا شد تا بتواند با دست باز آمارهای جعلی خود را منتشر سازد.
در همین رابطه مجری مذکور با طعنه خطاب به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اظهار میدارد:
“دست و بالتان را از بالا بسته‌اند تا تصمیم گیری از بالا صورت بگیرد!!! “
دکتر ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در جواب گفت که، ما تابع سیاست‌ها(ی نظام) هستیم.

از سوی دیگر “حق شناس” عضو شورای شهر تهران هم اظهار داشت: میزان مرگ و میری که حداقل ما خبر داریم که در شهر تهران در حال وقوع است، با اعداد و ارقامی که در سطح کلان بیان می‌شوند تطابق ندارند.

در همین حال خامنه‌ای خائن در نطقی ادعا کرد:
بسیاری از کشورها پنهانکاری می‌کنند و آمار واقعی را ذکر نمی‌کنند! مسئولین ما با صداقت و شفافیت خبررسانی کردند!!!

این دجال آخرالزمان فرقه‌گرای خونریز با فریب و پنهانکاری که بسرعت شهرهٔ داخل و خارج شد، تلاش فراوان می‌کند تا با هر قربانی یک فرصت بیشتر برای بقای نظام چپاولگر سفاک خود بسازد. اما با افشای روزانه آمار قربانیان کرونا توسط بسیاری از کادرهای درمان و نیز دیگر نیروهای مخالف نظام استبداد دینی خامنه‌ای خائن، هر زخم به مشتی در خیابانها بدل می‌شود و خامنه‌ای و دارودسته مافیایی جنایتکار او بزودی پاسخ آنهمه کشتار و خیانتها و تاراجهای خود را در کف خیابانها خواهند داد.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا