جغرافياي ايران جعليجهان

مسلمانان چین؛ برادری خامنه‌ای خائن با کمونیستهای کافر

روزنامه بلومبرگ: سه میلیون مسلمان زندانی در چین، یک میلیون مسلمان در کمپ‌های شستشوی مغزی، 350هزار مسلمان تحت شکنجه و هزاران اعدامی و حتی فروش اعضای بدن مسلمانان محکوم به اعدام در چین!.
همه اینها سبب نشده است تا نظامی که خود را جمهوری اسلامی می‌خواند و رهبرش خود را ولی امر مسلمین جهان، خم به ابرو بیاورد و یا حتی از آغوش دوست کمونیست خود خارج شود.

22کشور منجمله و در راس آنها ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل رفتار چین با مسلمانان را محکوم کردند و ایران اشغالگر جزءشان نبود!
آمریکا رهبران چین را بخاطر سرکوب مسلمانان تحریم کرد. همین هایی که ظریف آنها را (عاشقانه) در آغوش کشید.(منبعvox).
اگر شما به بزدلی مقامات اشغالگر ایرانی نسبت به چین انتقاد کنید برچسب ضد امنیت ملی خواهید خورد. [ البته راست هم می‌گویند چون شما امنیت و آسایش خیال ملایان و مقامات را برهم زده‌اید و نه ملت یا ملل تحت اشغال ایران را].
علی مطهری نماینده سابق مجلس ارتجاع گفته بود: مایه سرشکستگی جمهوری اسلامی است که آمریکا به شکنجه مسلمانان چین اعتراض می‌کند اما ایران(جعلی) بخاطر نیاز اقتصادیش سکوت می‌کند.
بلافاصله مطهری از سوی محمود احمدی بیغش(همانی که از قرارداد ترکمنچای_چینی دفاع کرد) پاسخ خود را اینگونه دریافت کرد:
مسلمانان چین هیچ مشکلی با حکومتشان ندارند. مطهری نماینده بی خاصیتی بود و دادستانی باید به اظهارات ضد امنیت ملی او ورود کند!!!

نگاهی به روابط خارجی جمهوری اسلامی با دیگر دول همه چیز را بخوبی نمایان می‌کند. جمهوری اسلامی با تمامی دول ضد مسلمانان و ضد آزادی ملت‌ها روابط حسنه برقرار کرده است اما با تمامی دنیای آزاد و خصوصا دول مسلمان مشکلات اساسی دارد. فتنه و آشوب و فرقه گرایی و بمب گذاری و حمایت‌های بی دریغ مالی تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی منطقه مسلمان خاورمیانه تا آفریقا، همگی بیانگر یک چیز هستند.. جمهوری اسلامی ضد مسلمانان جهان و دشمن شماره یک جهان اسلام است.

دقیقا همانقدر که ملت‌های غیرفارس تحت اشغال ایران و حتی خود ایرانیان با حکومت غیرقانونی جمهوری اسلامی مشکل ندارند، مسلمانان اویغور چین نیز عاشق حکومت کمونیست شان هستند!.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا