دیدگاه‌ها

آیا سپاه تروریستی پاسداران در حال ایجاد «بهشت قاچاقچیان مواد مخدر» در سوریه است؟

رژیم اشغالگر ایران شاید به زودی پهپادهای خود را در اختیار حکومت مافیایی چندلایه شبه‌نظامی تروریستی-مواد مخدری دست‌ساز خود قرار دهد.

سپاه تروریستی پاسداران ایران و حزب‌الله لبنان در تلاشند تا بر اساس الگوی «منطقه سه‌مرز» آمریکای جنوبی، در خاورمیانه «بهشت قاچاقچیان مواد مخدر» ایجاد کنند.

«منطقه سه‌مرز» ناحیه‌ای است که برزیل، پاراگوئه و آرژانتین به هم می‌رسند. بر اساس گزارش سازمان‌های بین‌المللی، این منطقه از دیرباز مرکز فعالیت‌های مجرمانه همچون قاچاق مواد مخدر، اسلحه و کالا، جعل ارز و اسناد، پولشویی، و تجارت کالاهای دزدی دریایی بوده است. اینک چندین سال است که حزب‌الله لبنان در این منطقه فعالیت می‌کند.

حزب‌الله و رژیم اشغالگر تروریستی ایران قصد دارند جنوب سوریه را به جایی شبیه «منطقه سه‌مرز» تبدیل کنند، و برای این منظور قاچاقچیان و گروه‌های تروریستی خود را در منطقه مرزی میان عراق، سوریه و اردن، و در مناطق عملیاتی البوکمال، دیرالزور، المیادین، سویدا، و مناطق نزدیک به درعا و جولان گسترانده‌اند.

رژیم تروریستی ایران می‌تواند از قاچاق و فروش مواد مخدر برای تأمین مالی شبه‌نظامیان خود استفاده کند، و سپس این شبه‌نظامیان پایگاه‌هایی برای کمک به سپاه تروریستی پاسداران به منظور انتقال سلاح به حزب‌الله و هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در التنف، و همچنین بی‌ثبات کردن اردن و انتقال مواد مخدر به کشورهای حوزه خلیج عربی با هدف تضعیف آنها ایجاد ‌کنند.

وقتی حکومت ایران اشغالگر منطقه‌ای را نشان می‌کند، دولت محلی را از اعتبار می‌اندازد و آنجا را به دست شبه‌نظامیان خود می‌سپارد، سپس به آنجا مواد مخدر، موشک و سایر تسلیحات وارد می‌کند. به عنوان مثال، رژیم اشغالگر ایران، عراق را غرق مواد مخدر کرده است، و پلیس عراق تابحال چندین مرتبه قاچاقچیان ایرانی را دستگیر کرده است. همچنین، پس از اشغال مجدد بلندی‌های جولان توسط رژیم اسد در تابستان 2018، سپاه تروریستی پاسداران قصد داشت نیروها و موشک‌های خود را در این منطقه مستقر کند.
بر این اساس، می‌توان نتیجه گرفت که رژیم اشغالگر ایران شاید به زودی هواپیماهای بدون سرنشین خود را نیز در اختیار حکومت مافیایی چندلایه شبه‌نظامی تروریستی-مواد مخدری دست‌ساز خود در جنوب سوریه قرار دهد. این حکومت مافیایی-موادی از طریق جنوب لبنان با حزب‌الله، از طریق بصره به عراق، و از طریق شورشیان حوثی‌ به یمن متصل می‌شود.

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی احواز
HTTP://ALAHEAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا