الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

پرستوهای خامنه‌ای، ابزاردست حاکمیت خون و قتل

سکوت همیشگی منصوری به نفع مفسدانی است که با او در ارتباط بوده‌اند. دریافت رشوه‌های میلیونی یکی از اتهام‌های قاضی متواری در دادگاه اکبر طبری بود. با هلاکت منصوری و پرونده اتهامات شخص وی برای همیشه بسته و رازهای بسیاری با او دفن شد.

جسد قاضی منصوری به گور سپرده شد؛ این خبر را سخنگوی قوه بیدادگاه (قضائیه) گفته و توضیح داده ‌است: جنازه به خانواده منصوری تحویل داده شده و به استان محل اقامت او منتقل و خاکسپاری انجام شده است. این در حالی است که با انتقال جنازه، موضوع احراز هویت جنازه مطرح شد و برادر قاضی منصوری در گفت‌وگو با ایلنا از شناسایی‌ نشدن جنازه از سوی خانواده خبر داده و گفته بود: جنازه تناسب ظاهری با قاضی منصوری ندارد و برای احراز هویت نیاز به تست دی‌ان‌دی است.

در هرصورت رژیم سفاک جمهوری اسلامی شتابزده و بدون اعلام نتایج معاینات پزشکی لاشهٔ قاضی فراری، منصوری را به گور ابدیش سپرد.
این عجله کاری نشان از قتل عمد در رومانی و تلاش برای دفن آثار جرم برای همیشه است.
منصوری بعد از خروج از جغرافیای سیاسی موسوم به ایران از ترکیه به فرانسه می‌رود و در دام زنی بنام “فرناز افتخاری” می‌افتد.
سیمکارت و تلفن همراه منصوری را همین زن(پرستوی خامنه‌ای) تهیه می‌کند.
اسفند 98 منصوری با این زن از فرانسه به آلمان و بعد اتریش و سپس به رومانی می‌رود.
آنها در شهر ساحلی “کُنستانسا” برای مدت کوتاهی ساکن می‌شوند. پس از دستگیری منصوری در رومانی، همان روز این زن به فرانسه بازمی‌گردد. چون ماموریت خود را انجام داده بود.
این ماموران زن در رژیم به “پرستو” معروفند. رژیم از منصوری و نجفی تا روح الله زم و پرساندبرگ وزیر شیلات نروژ را با همین پرستوها به دام انداخته است. منصوری در هتل “دوک” در شهر بخارست به هلاکت رسید.

آیا کثیف تر از آخوندها و رژیم منفور ولایت فقیه و شیوه‌هایش در جهان وجود دارد؟؟

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا