الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

مسئولین رژیم ایران میگویند: اگر مردم برخیزند، همه ما را به دریا می اندازند!

نشریه “لو تریبون” فرانسه در تحلیلی درباره اوضاع ایران جعلی نوشت: تنش‌ها در ایران زیاد است و آینده رژیم ایران نامشخص.

آیت الله جوادی آملی، امام جمعه سابق شهر قم، شهر اصلی مذهبی شیعیان، در 27 آوریل 2018 گفته بود: اگر ملت برخیزد، مردم ما را به دریا می اندازند، ما جایی برای فرار نداریم.

وی بالای 80 سال سن دارد و منصوب رژیم و از درون رژیم است، او از شبکه‌های فساد که توسط مذهبیان و همچنین سپاه(تروریستی) پاسداران ایجاد شده اطلاع دارد.

وی می داند که بسیاری از آنها، با دزدیدن ثروت مردم ، کشور را ترک کرده‌اند. او اعتراض گسترده مردم را بر ضد حکومت دینی می داند. وی مرحله بعدی قیام را یک قیام خشن مردمی علیه آخوندها پیش بینی می کند که دیگر آخوندها فرصتی برای خروج از (کشور) نخواهند داشت.

از سویی آیت‌الله محمد یزدی، آیت‌الله صادق لاریجانی را فردی “فاسد” خواند و برعکس، لاریجانی، یزدی را فردی “فاسد” و “بی کفایت” معرفی کرد.

آیت‌الله صادق لاریجانی همچنین ادعا می کند که اطلاعات گسترده‌ای در مورد فساد مقامات ارشد رژیم دارد. او حتی تهدید کرد که اگر مخالفانش افشاگری هایی درباره او انجام دهند ، او نیز اطلاعات دقیقی از فسادهای گسترده درون رژیم افشا خواهد کرد!

بین جناح های مختلف سیاسی رژیم نیز پراکندگی و اختلاف شدید به وجود آمده. این درگیری‌ها نشانگر عمق فساد و تکثر در رژیم ایران است. خصوصاً بین شخصیت هایی که بسیار نزدیک به رهبر (پوپولیست فرقه گرای) ایران هستند.
یکی دیگر از رهبران مذهبی شیعیان ایران، آیت الله حجتی کرمانی گفت: من معتقدم که سیستم ما به شدت آلوده به سرطان فساد است و سرطان در همه جا وجود دارد. ما به شیمی درمانی عمومی نیاز داریم.

بنابراین ایران بیشتر و بیشتر به سوی افتراق پیش می‌رود. بین آنچه رژیم سالها به مردم(و ملل تحت غیرفارس تحت اشغال) ایران وعده می‌داد و حقایق بسیار فاصله است. بین رویای قدرت منطقه‌ای و فروپاشی هلال شیعی از بیروت تا دمشق و بغداد و صنعا چیزی نمانده است. بین وعده های اقتصادی و سقوط زندگی ده‌ها میلیون ایرانی، چیزی نمانده است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا