دیدگاه‌ها

خامنه‌ای و حکومت غیرقانونی او، بزرگترین رانت خوار تاریخ

حکومت‌های رانت خوار حکومت‌هایی هستند که درآمدهای بادآورده‌ای مانند منابع طبیعی دارند که آنها را از پول مالیات مردم یا تولید داخلی بی نیاز می‌کند و بهمین دلیل از مردم سالاری فاصله می‌گیرند.

در حکومت دیکتاتوری خامنه‌ای منابع رانتی وی بغیر از منابع طبیعی، منابع تولید داخلی را نیز شامل شده است. مانند: سهم رهبری در دانشگاهها صنایع، خودروسازی، صنایع دستی، صنایع غذایی، صنعت پوشاک، بخش خدمات عمومی و خصوصی و بسیاری دیگر از صنایع و بخش‌های تولیدی.

طبق گزارش رویترز، رأس حکومت اشغالگر ایران دو بازوی قدرتمند مالی دارد:

1.مستملکات مستقیم آیت الابلیس خامنه‌ای که به 200میلیارد دلار می‌رسد و
2.ستاد اجرایی امام که درآمد آن به 95میلیارد دلار می‌رسد.

عمدهٔ این ثروت افسانه‌ای از محل صادرات نفت مسروقهٔ جغرافیای اشغال شده الاحواز العربیه بدست آمده است. 52 میلیارد دلار هم از راه نامشروع مصادرهٔ املاک و مستغلات اقلیت‌های دینی و اهل سنت بدست آمده است.
کنترل تمام این ثروت مستقیماً در دست شخص ولی سفیه فقیه، خامنه‌ای پوپولیست است. یعنی 57 برابر ثروت سه و نیم میلیارد دلاری شاه مقبور سابق! و 90 درصد بیشتر از صادرات نفت تاراج شدهٔ الاحواز العربیه اشغالی!!.
این یعنی تشکیل حکومتی که به مردمی بودن نیازی ندارد. رسانه، اقتصاد و قدرت نظامی را در دست گرفته و در ساختار ریز و درشت حکومتی نیاز به پاسخگویی به هیچ احدی را نمی‌بیند.

تنها راه رهایی از چنین باند تبهکار و رئیس جنایتکار آن، اعتصابات سراسری قدرتمند و مقابله همه جانبه با نیروهای مزدور او و در نهایت قیام همه جانبه است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا