جغرافياي ايران جعليدیدگاه‌ها

دزدگیر جدید ولایت فقیه

“بنیاد مستضعفان”، مؤسسه‌ای غیرانتفاعی!!! در حکومت اشغالگر جمهوری اسلامی و مستقیماً زیر نظر سید علی خامنه‌ای، بزرگترین مال اندوز جهان پس از فرعون است که پس از شرکت نفت(که مسئول غارت و سرقت نفت الاحواز العربیه اشغالی است)، دومین غول اقتصادی بزرگ خامنه‌ای کثیف و دارودستهٔ غارتگر اوست. این نهاد غارتگر در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری همچون؛ ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی، چاپ و انتشارات، تولید و توزیع برق، خدمات جهانگردی، ترابری و کشتی‌رانی، خدمات بیمه، بانکداری و سرمایه‌گذاری، پیمانکاری عمومی و بازرگانی فعالیت می‌کند. سرمایه این غول چپاول و دزدی بنام دین، 76هزار میلیارد تومان است.
مایملک این بنیاد نه از نفت، بلکه از مصادره دارایی‌های مؤسسات و کارخانه داران و بازرگانان مخالف رژیم اشغالگر ایران کسب می‌شود.
حال که نظام اشغالگر جمهوری اسلامی بازی اصلاح طلب و اصول‌گرا را سوخته می‌بیند، نیاز به سردرآوردن یک دزدگیر جدید از تخم دارد که احمدی نژادوار خودش را مخالف دو جناح معرفی کند.
ناگفته نماند که هر دو جناح، عروسک‌های خیمه شب بازی نظام اشغالگر ایران هستند و بی شک هیچ تفاوتی با یکدیگر در پیشبرد اهداف پشت پرده نظام برای بیت الفساد رهبری ندارند.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان درباره ملک 200میلیارد تومانی و زمین 400میلیاردی که در اختیار حداد عادل و مدرسه فرهنگ قرار گرفته‌اند، درباره این املاک مصادره ای سخنان مفتضاحانه و متناقضی ایراد کرد و گفت:
“یک ملک خوبِ ما در جماران دست سپاه ولی امر است…. دست رئیس جمهور اسبق آقای خاتمی است!… دست دکتر آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق… و در پایان گفت: این مال مردمه بخدا!. باید برگرده به مستضعفان!.

مؤسسه‌ای که سود سالانه آن 6هزار میلیارد تومان است، آیا دلش بحال چهارتا و نصفی ملک در دست محمد و محمود و غلامعلی سوخته؟
آیا این بُزهای ریشَکی فکر نمی‌کنند خیلی وقت است که دستشان و مزدور بودنشان برای بیت الفساد رهبری و باند تبهکار ملایان ج ا ا، برای مردم رو شده است؟!!

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا