جغرافياي ايران جعليجهان

سازمان رسانەهای آمریکا کمپین اینترنت آزاد را احیا میکند!

سازمان رسانەهای آمریکا میگوید کمپین اینترنت آزاد برای کشورهایی که از نظر سیاسی بستە هستند، مانند چین و ایران(اشغالگر) را احیا می‌کند.

“مایکل پک” مدیر سازمان رسانە های آمریکا در اینبارە اعلام کرد کە مدیریت قبلی این سازمان فعالیت دفتر اینترنت آزاد را بە حالت تعلیق در آوردە بود. دفتر اینترنت آزاد سال 2016 در پاسخ بە تلاشهای کشورهایی همانند چین و ایران اشغالگر برای کنترل اینترنت تاسیس شد. جغرافیای سیاسی موسوم به ایران، و کشورهای چین و روسیە بزرگترین موارد در سانسور و محدود کردن اینترنت هستند.

مایکل پلک در اینبارە گفت: برخلاف مدیریت قبلی سازمان رسانەهای آمریکا کە فعالیت دفتر اینترنت آزاد را کنار زدە بودند، من تقویت دور زدن فایروال های اینترنت را در اولویت قرار می دهم. قطع دسترسی بە اطلاعات کار وحشتناکی است، اما اعطای دسترسی بە اطلاعات بویژە با این ظرفیت پیشرفتە، تاییدی بر آزادی خواهد بود.

مایکل پک در اینبارە همچنین گفت: سازمان ما متعهد است کە آزادی بیان را بوسیلە کشف، پیشرفت و حمایت از امنترین ابزارهای اینترنت آزاد، گسترش بدهد. بە همین منظور، سازمان رسانە های آمریکا از تکنولوژی هایی کە بە روزنامە نگاران، فعالان و دیگر اشخاص آزادی خواە کمک می کند کە سانسور و تحت نظر بودن را دور بزنند، حمایت کردە است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا