جغرافياي ايران جعليجهان

عمامه= غول چراغ جادو

چگونه می‌توان از یک زندگی مرفه بی دغدغه همراه با داشتن حساب‌های بانکی پر برخوردار شد؟
جواب این پرسش در عمامه نهفته است!

برای اینکه صاحب یک عمامهٔ جادوئی شوید و زندگیتان سراسر رفاه و آسایش شود نه تنها نیازی نیست قِرانی برای تحصیل هزینه کنید، بلکه قشری خواهید بود که بابت درس خواندن پول هم میگیرید و از ما بهتران خواهید شد! این سخن گزافی نیست.

آیت الجن اِعرافی مدیر حوزهٔ جهلیه قم میگوید: “بیش از 200هزار رأس طلبه در حوزه و 10هزار در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. طلبه ها سرمایه‌های بزرگی برای ولی فقیه هستند. (منبع: تسنیم)

طبق گزارش خبرگزاری ایسنا، 16 تریلیون و 700میلیارد ریال بودجهٔ حوزه‌های به گفته آن علمیه[ مراکز توسعهٔ جهل و خرافه و پرورش گوسپندان معمم] هزینهٔ سرمایه‌های ولی فقیه هستند که از جیب ما ملت‌های غیرفارس تحت اشغال ایران تامین می‌شود.
سایت “حوزه نیوز” به نقل از دُری نجف آبادی نماینده ولی فقیه غارتگر در استان مرکزی از شهرهای فارس نشین ایران اشغالگر میگوید: ما خودمان به طلبه ها شهریه از طرف مقام معظم رهبری می‌دهیم و یک ریالش ربطی به دولت ندارد. اموال رهبری یک حسینیهٔ است و یک خانهٔ ساده!.

اینکه آقا با یک خانهٔ ساده به بیش از 200هزار رأس طلبهٔ بی خاصیت مفتخور که سرمایه‌هایش هستند حقوق ماهیانه میدهد طبیعی است!.. لابد از ارث پدرش می‌دهد. اما اینکه ما ملل غیرفارس تحت اشغال ایران از پرداخت 16تریلیون و 700میلیارد بودجه برای پرورش سرمایه‌های آقا چه سودی می‌بریم خود جای سوال بزرگی است!!!.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا