دیدگاه‌ها

مکانیزم ماشه با ایران اشغالگر چه می‌کند؟

اینروزها نام مکانیزم ماشه لرزه بر ارکان حکومت دیکتاتوری خامنه‌ای و اوباش او انداخته است. خامنه‌ای که روزگاری سینه جلو انداخت و گفت برجام را آتش میزنیم و لاف و گزافش بر علیه جهان آزاد و مترقی گوش فلک را کر می‌کرد، اکنون در لاک خفت و وحشت خود از نزدیک شدن روزهای پایانی حکومت ولایت مطلقه جبارانه اش فرو رفته است.
آمریکا کار را هم اکنون ساده‌تر کرد؛

در صورت استفاده آمریکا از مکانیزم ماشه، شورای امنیت سازمان ملل در پروسه‌ای دو ماهه همهٔ تحریم‌های تعلیق شده علیه ایران اشغالگر را باز می‌گرداند.[منبع: Foreignpolicy]. تحریم‌های تسلیحاتی خودبخود تمدید خواهند شد. غنی سازی اورانیوم مجددا ممنوع می‌شود.
رویترز نیز در گزارشی افزوده است: برنامه‌های موشک‌های بالستیک دوباره ممنوع و سازمان‌ها و اشخاص مرتبط تحریم می‌شوند. تمامی کارگزاران، بانک‌ها، مؤسسات و افراد کمک رسان به برنامه اتمی و موشکی ملایان و بانک‌های دولتی تحریم خواهند شد.

در صورتیکه ایران اشغالگر در تلافی، از برجام خارج شود(آنگونه که زمزمه‌های آن نیز بگوش می‌رسد)، زمینهٔ بازگشت تحریم‌های اتحادیه اروپا نیز فراهم خواهد شد.
ایران اشغالگر مجددا در فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد و زیر نظر مداوم شورای امنیت با امکان استفاده از زور یا همان جنگ قرار می‌گیرد.
این یعنی سایهٔ جنگ بر سر ایران اشغالگر و بستن تمامی راههای ارتباط اقتصادی با کل جهان. (همان آرزوی دیرینهٔ خامنه‌ای و ملایان برای شروع یک جنگ دوباره در جهت تثبیت پایه‌های پوسیده و در حال ریزش حکومت اشغالگرانه شان).

اتفاقی که چین کمونیست و روسیهٔ هم توانایی وتو کردن آنرا نخواهند داشت.

خالد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا