جغرافياي ايران جعليجهان

معاون وزیر خارجه اوکراین از بازخوانی اطلاعات جعبهٔ سیاه هواپیمای سرنگون شده این کشور توسط سپاه پاسداران تروریستی رژیم اشغالگر ایران واکنش نشان داد.

معاون وزیر خارجه اوکراین و سرپرست هیئت مذاکره‌کنندگان اوکراینی با رژیم ایران امروز یکشنبه ۲ شهریور ماه ۱۳۹۹ به گزارش رژیم اشغالگر ایران از بازخوانی اطلاعات جعبهٔ سیاه هواپیمای سرنگون شده این کشور توسط سپاه پاسداران تروریستی رژیم اشغالگر ایران واکنش نشان داد.

یوگنی ینین گفت: پس از تقریبا هشت ماه از وقوع سانحه، رژیم ایران سرانجام تصمیم گرفت اطلاعات جعبهٔ سیاه که یک ماه پیش در فرانسه استخراج شده بود را منتشر کند. این اطلاعات آنچه از ابتدا تصور می‌کردیم را تایید کرد: هواپیما نقص فنی نداشت، خلبانان طبق دستور العمل‌‌های موجود عمل کردند و اصابت دو موشک پدافند هوایی در شرایطی که این هواپیما مجوز پرواز از نهادهای نظامی و غیرنظامی داشت، باعث سقوط آن شد.


وی افزود: رژیم ایران مسئول این سانحه است و مشغول مذاکره با این کشور هستیم تا غرامت این اقدام را دریافت کنیم. انتظار داریم رژیم ایران طی دور بعدی این مذاکرات پاسخ تمام سوالات‌ را ارائه دهد و حقیقت را هرچقدر که تلخ باشد علنی کند.
۲۳ اوت ۲۰۲۰


امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا