الاحوازويديوها

درگیری شدید مردم بی‌سرپناه احوازی با نیروهای امنیتی اشغالگر ایران

دیروز چهارشنبه 5 شهریور 1399، ملت عرب احواز اشغالی علیه ظلم‌وستم‌ روزافزون مقامات اشغالگر ایرانی دست به مقاومتی دلیرانه زدند. مقامات اشغالگر ایران که در یک اقدام کاملا مجرمانه، در پی تخریب منازل مسکونی عرب های احوازی‌ ساکن کوی ابوالفضل، نیروهای امنیتی و نظامی خود را برای تخریب منازل و سپس مصادره کل روستا، گسیل داشته بودند، با مقاومت خودجوش مردم مواجه شده و در نتیجه این مقاومت، نیروهای امنیتی با وحشی‌گری تمام بسوی مردم بی دفاع تیراندازی کردند. تصرف خانه‌های مسکونی، تخریب و مصادره آنها جهت توسعه پروژه‌های شهرک‌ سازی‌های فارس نشین در الاحواز العربیه اشغالی، صورت میگیرد.

در پی این درگیری شدید، نیروهای نظامی رژیم اشغالگر آخوندی، تعداد زیادی از مردم بی‌گناه این روستا را مجروح ساخته و سعی در تخریب منازل مردم کوی ابوالفضل جهت مصادره خانه‌ها و زمین‌های کشاورزی این روستا و روستاهای مجاور آن بمنظور احداث شهرک و اسکان مهاجران غیر بومی با هدف تغییر بافت جمعیتی در احواز اشغالی برآمد.
این نقشه های شوم نظام اشغالگر دو هدف اساسی را دنبال میکند‌‌‌: اول تلاش در تغییر بافت جمعیتی احواز اشغالی و دوم کنترل فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی ملت عرب احواز در همه مناطق و تسهیل سرکوب هر قیام و خیزشی که علیه حکومت اشغالگر ایران باشد.

جمال احوازی

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا