جغرافياي ايران جعليدیدگاه‌ها

پورتال خبری اتریش: سپاه پاسداران ایران: آناتومی یک سازمان تروریستی دولتی…. بخش ۲

مانند تمام نیروهای مسلح در رژیم های ایدئولوژیک و توتالیتر، مانند پیراهن قهوه ای SA یا SS در آلمان نازی، ارتش سرخ در اتحاد جماهیر شوروی و ارتش های چین و کوبا، سپاه پاسداران خود را مظهر یک ایدئولوژی انقلابی می داند و اجرای و ترویج ایدئولوژی با تمام ابزارهای لازم را ماموریت خود میداند.

سپاه، ایدئولوژی تأسیس یک دولت جهانی شیعه – اسلام گرای را دیکته می کند که در طی آن پاسداران همه مخالفان عقیدتی-اساطیری را تحت الشعاع قرار می‌دهند، به زیر سلطه خود در می آورند و کل جهان را فتح می کنند، ایالات متحده (شیطان بزرگ)، اسرائیل (شیطان کوچک) و عربستان سعودی (کافر وهابی) به عنوان دشمنان بزرگ. ناگفته نماند که گارد طبیعتاً ضد یهود و ضد سنی است.
سپاه برای رسیدن به اهداف خود نه تنها بر ارتش بلکه بر اقتصاد و سیاست در ایران تسلط دارد.
امروزه ، تقریباً همه مقامات مهم ایرانی به نوعی با اعضای گارد، چه به عنوان اعضای پیشین یا فعلی، در ارتباط هستند.

تخمین زده می شود که حدود سه چهارم نمایندگان مجلس ایران عضو بودند و یا هستند. سخنگوی فعلی مجلس محمدباقر قالیباف است که سرتیپ و فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران بود.

علاوه بر این، تقریباً تمام تجارت، صنعت و سیستم بانکی ایران توسط گارد یا وابستگان آنها انجام می شود. همچنین دارای انحصار جدی در واردات / صادرات و سرمایه گذاری های خارجی است که کانال های ارجح برای پولشویی در صحنه بین المللی هستند.

سپاه پاسداران در طول تاریخ خود، در راستای هدف خود برای صادرات ایدئولوژی اسلامی، تحقیر و مطیع کردن “دشمنان اسلام” و ایجاد مناطق نفوذ در سراسر جهان، اقدام به انجام برخی از فجیع ترین اعمال تروریسم که تاکنون در جهان دیده شده، کرده است. می توان گفت اکثر اقدامات عمده تروریسم علیه شهروندان غربی، یهودیان و عرب های اهل سنت، مستقیم یا غیرمستقیم، توسط سپاه پاسداران انجام و یا رهبری شده است.

علاوه بر این حملات بزرگ تروریستی، سپاه پاسداران و نزدیکان آن مسئول ادامه کشتار نیروهای ائتلاف در خاورمیانه، ناآرامی های داخلی و قاچاق مواد مخدر در آمریکای لاتین، آدم ربایی شهروندان غربی در خاورمیانه، جنایات جنگی در سوریه و یمن هستند.
آنها بیشترین تهدید را برای اسرائیل به وجود می آورند. ارتش اسرائیل به عنوان بخشی از “کارزار بین جنگها”، حداقل یک دهه است که پایگاهها و واحدهای پاسداران را در خاورمیانه هدف قرار داده است.

در پاسخ به فعالیت روزافزون تهدیدآمیز سپاه پاسداران، دولت ترامپ سرانجام در سال۲۰۱۹ آن را به عنوان یک سازمان تروریستی دولتی طبقه بندی کرد.
با این حال، برای اینکه خاورمیانه و جهان یک بار برای همیشه از شر خونریزی و ویرانی که مسئول آن سپاه پاسداران است خلاص شوند، باید آن را کاملاً از بین برد – درست مثل ماشین های نظامی نازی.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا