الاحوازجغرافياي ايران جعليجهانملل تحت ستم

گزراش نشست رهبران جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران”

شورای رهبری جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران”طی نشستی در روز شنبه ۲۹ آگوست خسارت وارده بر ملل تحت اشغال ایران از کرونا و همچنین تحولات منطقه و جهان را مورد بررسی قرار داده ومواضع جبهه را به شرح زیراعلام می کند.
۱-رژیم اشغالگر ایران با چپاول دارایی های ملل غیر فارس برای گسترش اشغالگری و صدور تروریسم ایرانی ملل تحت اشغال را به فقر دچار و زیر ساخت اقصادی آنهارا آنچنان ویران کرده که حتی ابتدایی ترین شرایط بهداشتی را نا ممکن ساخته که به نوبه خود پخش ویرس کوید ۱۹ را تسریع کرده ولاجرم با مبتلایان بیشتر و جانباختگان بیشر روبرو شده اند. آمار جان باختگان ویروس کرونا به خصوص در مناطق اشغالی بمراتب بیشتر از آمار اعلام شده از طرف رژیم می باشد . جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” تلفاف جانی بیشتر خصوصادر مناطق تحت اشغال ایران را حاصل بحران ناشی از چپاول این ملل توسط ایران دانسته و رژیم اشغالگر را بشدت محکوم می کند.
۲ – رژیم اشغالگر ایران برای تسریع هرچه بیشتر فارس سازی در مناطق تحت اشغال چندین روستا در احواز و آذربایجان جنوبی را به زور از سکنه خالی و ویران کرده وبه نفع به اصطلاح بنیادمستضعفين مصادره و با پروژه اسکان سیستماتیک فارسها بر تغیر ترکیب ملل در مناطق اشغالی به نفع فارسها آشکارا سرعت بخشیده است . جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” این عمل فاشیستی را بشدت محکوم کرده ، ملل تحت اشغال را به مقاومت و مجامع بین المللی را به یاری رانده شده گان از سرزمینهای مادری شان دعوت می کند.
۳- جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” دستگیری و سرکوب فعالین ملل تحت اشغال ایران را محکوم کرده و اعلام می کند که تمامی دستگیر شده گان بی قیدو شر ط باید آزاد شوند.
۴ -رژیم اشغالگر ایران برای چپاول گسترده ملل تحت اشغال با چین پیمان طولانی مدت بسته و همچنین زمینه حضور نیروهای نظامی چین خصوصا در مناطق اشغالی در این معاهده منعقد شده تا از تجربیات چین در سرکوب مقاومت ملل استفاده و فارس سازی را تسریع کند. جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” ضمن محکوم کردن این قرارداد به تمامی طرفین قراردادها اعلام می کند که هیچ قراردادی با رژیم اشغالگر ایران در مناطق تحت اشغال ایران قانونی نبوده ودر فردای سرنگونی رژیم این قراردادها بدون تقبل هیچ غرامتی ملغا خواهد شد.
۵- رژیم تروریست ایران با فعالیتهای تسلیحاتی بر دستیابی به سلاحهای مدرن و دوربرد در صدد تشدید تهدیدصلح در منطقه و جهان می باشد. جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” قبل از آنکه دیر شود خواهان ‌تحریم تسلیحاتی رژیم اشغالگر ایران میباشد.
۶- جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” از ائتلافات منطقه ای و بین المللی بر علیه رژیم اشغالگر ایران استقبال کرده و امید وار است که این ائتلافات جدی تر شده و شرایط پیوستن جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران” مهیا شود .
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت” ایران”
۳۰ اگوست ۲۰۲۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا