جغرافياي ايران جعليجهان

قرارداد ترکمانچای 25سالە یا پروژە استعمار ملل غیرفارس تحت اشغال ایران توسط چین بە قیمت نجات نظام ملایان!

یکی از مقامات بلند پایە رژیم منحوس جمهوری اسلامی کە در مذاکرات فروش مناطق اشغالی الاحواز العربیه (در جنوب جغرافیای سیاسی ایران) بە چین شرکت داشتە، جزئیات تازەای از این قرارداد فروش را برای وبسایت Oilprice آشکار کردە است. خرید جنوب(ایران) بخشی از پروژە یک کمربند و یک جادە “شی جین پینگ” ، رئیس جمهور چین تحت عنوان راە ابریشم برای استعمار کشورهای دیگر است.

بر اساس این گزارش مرحلە بعدی از معاملە ٢٥ سالە میان رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی و چین ایجاد یک مرکز جاسوسی در بندر چابهار با شعاع ٥ هزار کیلومتر است.

بخشی دیگر از این مرحلە نصب بیش از ١٠ میلیون دوربین مدار بستە در ٧ شهر بزرگ تحت اشغال ایران و ٥ میلیون دیگر در ٢١ شهر دیگر است کە مستقیماً بە مراکز جاسوسی چین (بواسطە مرکز ایجاد شدە در چابهار) مرتبط می شوند. بە گفتە این مقام رژیم کثیف جمهوری اسلامی که نخواسته هویتش فاش شود، پس از اتمام کار نصب این دوربین ها این ٧ شهر در میان ٢٥ شهر اول قرار میگیرند، کە ساکنین آن تحت هر شرایطی تحت نظر هستند.

بخش دیگری از این قرارداد جایگزین کردن زبان چینی با انگلیسی است کە ابتدا زبان چینی همراە با زبان بین المللی انگلیسی تدریس می شود و سپس بە کلی جایگزین زبان انگلیسی خواهد شد.

مرحلە دیگر این قرارداد بارگذاری سیستم اینترنتی کاملا سانسور شدە چین در کل جغرافیای سیاسی موسوم به ایران است کە دسترسی کاربران بە تمام سایت های خارجی را قطع می کند.

فرصت مردم و ملل غیرفارس تحت اشغال رژیم کثیف ملایان برای عبور از جمهوری نااسلامی زیاد نیست و لازمست بیداری ملی را در سطح گسترده افزایش بدهیم تا از کره شمالی شدن جلوگیری کنیم.


فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا