جغرافياي ايران جعليجهان

جمھوری ضداسلامی برای بقای خود از ھیچ کاری دریغ نمیکند

یک سرهنگ تروریست سپاه پاسداران: بسیج ۵۵۰ هزار دانش‌آموز را به جنگ فرستاد

سرهنگ تروریست «محسن امانتی»، مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی از نقش دانش‌آموزان در جنگ ایران اشغالگر علیه عراق تمجید کرده و گفته، بسیج(نیروی شبه نظامی مزدور) طی این جنگ هشت ساله ۵۵۰ هزار دانش آموز را به جبهه‌های نبرد اعزام کرده است.

تاکید این فرمانده سپاه تروریستی پاسداران بر اعزام دانش‌آموزان به جنگ در حالی صورت میگیرد که طبق قوانین پذیرفته شده بین المللی، استفاده نظامی از افراد زیر ۱۸ سال در جنگ ممنوع اعلام شده است.
این قوانین همچنین استفاده از دانش‌آموزان در فعالیت‌های حمایت از جنگ مانند نگهبانی، جاسوسی و در نهایت استفاده از کودکان برای پروپاگاندا(تبلیغات هدفدار) در جنگ را نیز ممنوع اعلام کرده‌اند.

مسئول مزدور بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی همچنین از عضویت ۷۸ درصد دانش‌آموزان این استان در نهاد شبه‌نظامی بسیج خبر داده است.
این پاسدار جنایتکار با اشاره به این‌که «پایگاه‌های مقاومت دانش آموزی» در ۷۳ درصد مدارس استان فعال هستند از اجرای طرحی به نام «شهید بهنام محمدی» در ۳۴ مدرسه استان خبر داده و گفته هدف این طرح اتصال سه رکن مسجد، مدرسه و منزل است.

گفتنی است که بنیاد «حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع نامقدس» تعداد دانش‌آموزان ایرانی کشته شده در جنگ ایران اشغالگر علیه عراق را ۳۳ هزار نفر اعلام کرده است.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا