الاحواز

حمله چماقدارن حراست رژیم ایران جعلی به چادر کارگران معترض فولاد احواز

کارگران گروه ملی که در جریان اعتراضات کارگری از کار اخراج شده اند، روز شنبه هجدهم فروردین ماه ۱۴۰۳، برای پیگیری بازگشت به کار خود و به نشانه اعتراض به احکام اخراج، قصد برپایی چادر و تحصن مقابل شرکت را داشتند که با حمله ماموران حراست روبه‌رو شدند.

کانال تلگرام «صدای مستقل کارگران گروه ملی احواز» که این خبر را منتشر کرده، این اقدام نیروهای حراست را «حمله بی‌شرمانه چوب و چماق‌کش‌ها و لمپن‌های جیره‌خوار حراست به کارگران اخراجی» خوانده و آورده است که این «حمله گستاخانه به کارگران اخراجی بی‌پاسخ نمی‌ماند».

در این گزارش آمده است: «روز شنبه ، شماری از کارگران گروه ملی احواز که در جریان اعتراضات اخیر از ابتدای سال از کار اخراج شده اند، برای پیگیری بازگشت به کار خود و به نشانه اعتراض به احکام اخراج، قصد برپایی چادر و تحصن مقابل شرکت را داشتند که با حمله و هجوم مزدوران حراستی روبرو شدند.

حمله بیشرمانه نیروهای حراست رژیم فاسد تهران به کارگران اخراجی بومی احوازی که برای احقاق حق خود مقابل شرکت تحصن کرده بودند، نفس وجودی اداره حراست و وابستگی به رژیم ایران اشغالگر را بیشتر نمایان ساخت.

پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲، کارگران گروه ملی فولاد احواز در اعتراض به تعلیق از کار و ممنوع الورودی شماری از کارگران معترض و اجرای ناقص طرح طبقه‌بندی مشاغل چند روز پیاپی دست به اعتصاب زده بودند.

رضا فرج پور
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الأحواز
https://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا