جغرافياي ايران جعليجهان

خفت ایران اشغالگر که روزگاری برای کشورهای منطقه شاخ و شانه می‌کشید!

سال ۱۳۹۴ از دیوار سفارت پادشاهی عربستان بالا رفتند هشت سال بعد پادشاهی عربستان، دیوار وزارت خارجه شان را با عکس های خمینی، خامنه ای و قاسم سلیمانی کودک کش مقبور روی سرشان خراب کرد.

در جریان سفر وزیر خارجه عربستان شنبه ۱۷ ژوئن به تهران، قرار بود ایشان و وزیر به اصطلاح خارجه امیرعبداللهیان کنفرانس خبری بگذارند.

اما امیرعبداللهیان هر چه منتظر ماند وزیر خارجه عربستان وارد محل نشد. سپس خبرنگاران نفرات وزارت‌خارجه ایران اشغالگر را دیدند که با شتاب سالن نشست خبری را جابه‌جا کردند.
روشن شد وزیر خارجه عربستان هشدار داده تا عکس‌های خمینی و خامنه‌ای و قاسم سلیمانی مقبور که در بالای پدیوم‌ها نصب شده بود، برداشته نشود، او وارد نخواهد شد.
همین هم باعث شد عمال رژیم پوشالی ایران با لگدی به ‌قبر «امام!» و «حاج قاسم!» و خود «حضرت آقا»، با خفت و حقارتی که در تاریخ سابقه نداشته است، درخواست ایشان را بپذیرند!

سکانس آخر این حقارت هم مربوط به ‌سخنگوی وزرات خارجه ایران اشغالگر پوشالی بود که برای ماله‌کشی گفت: «مشکل، نقض فنی بود!
سرشکستگی ذلیلانه ای است که تمام مشت های گره کردهٔ رژیم اشغالگر پوشالی را یکی پس از دیگری پوچ نشان‌ می‌دهد.

جمله معروفی است که به محمد ظاهر شاه، پادشاه سابق افغانستان نسبت میدهند. می‌گویند او روزی گفت، “ما تسلیم هیچ قدرت خارجی‌ نمیشویم، مگر اینکه خیلی‌ پرزور باشد.”

حال این دقیقا حکایت حال و روز رژیم پوشالی ایران اشغالگر است. به سفارت عربستان حمله شد و آنرا ویران کردند؛ با پهپاد به تأسیسات نفتی آرامکو حمله شد؛ به هوثی ها در یمن برای جنگ با پادشاهی عربستان کمک شد، دائما شاخ و شانه کشیدند، و بسیاری از مسائل دیگر، که فقط و فقط هزینه سنگین آن بر دوش مردم و ملل غیرفارس بود.
یکشنبه ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الأحواز
HTTP://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا