الاحواز

دستگیری مکرر و بی گناه ملت عرب احواز

اینبار دستگیری مرد جوان احوازی ، ولید یاسین الزویدات، 36 ساله، در شهر محمره توسط مامورین اطلاعات امنیتی رژیم اشغالگر ایران جعلی

وی در روز چهارشنبه مورخ 23 آگوست 2023 پس از چندین بار بازجویی و تحقیقات قبلی توسط نیروهای امنیتی ایران اشغالگر دستگیر شد. آزاردهنده است که سه هفته قبل از دستگیری وی، ماموران امنیتی رژیم فاسد تهران نقابدار به محل سکونت آقای یاسین هجوم بردند و به خانه والدین او بصورت غیرقانونی ،هجوم بردند که نه تنها خانواده و کودکان و زنان، بلکه در همسایگان آنها نیز ترس ایجاد کردند. چنین اقداماتی نقض آشکار و صریح حقوق و آزادی های اساسی آنهاست.

وی در روز دستگیری به بهانه بازجویی به اداره امنیت در محمره احضار شد. با این حال، او به جای اجازه بازگشت به خانه، دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد. در طول این مصیبت، او قطعاً تحت شکنجه های جسمی و روانی توسط مامورین امنیتی رژیم اشغالگر ایران ، قرار گرفت و در انزوای کامل نگه داشته شد. علیرغم تلاش های مذبوحانه خانواده او برای به دست آوردن اطلاعات، سؤالات آنها در مورد امنیت او بی پاسخ مانده است.

لازم به ذکر است ، شبکه زندانیان احواز از تمامی نهادهای حقوق بشری در خصوص دستگیری ولید یاسین الزوایدات جوان احوازی درخواست کمک کرده اند که همه سازمان های حقوق بشری که متعهد به حمایت از حقوق و آزادی های افراد در سراسر جهان هستند ، نقض حقوق بشر و بازداشت های خودسرانه اخیر رژیم ایران اشغالگر و جعلی را در احواز تحت اشغال، درخواست مداخله فوری کرده اند

شایان ذکر است آقای ولید یاسین متاهل، 36 ساله و دارای یک دختر 4 ساله است و بی صبرانه منتظر بازگشت سالم والدین خود می باشد. واضح است که دستگیری آقای ولید یاسین توسط نیروهای امنیتی ایران جعلی و اشغالگر ، تنها به دلایل سیاسی و در نتیجه دستگیری برادرش آقای سمیر یاسین، در جبهه عربی برای آزادی احواز تحت اشغال ایران جعلی بوده است.

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

https://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا