الاحوازگزارش ها

سرکوب خونين زندانیان احوازی در پی اعتراض به قطعی آب و برق وديگر خدمات

مركز اطلاع رساني جبهه دمكراتيك مردمي احواز

خبرگزاري جبهه دمكراتيك مردمي احواز خبر داد كه در روزهای گذشته زندانیان زندان احواز (کلینیک) نسبت به قطعی سراسری آب وبرق دست به اعتراض گسترده زدند.

بنا بر اخبار رسيده در این اعتراضات زندانيان با برخورد شديد زندان بانان وگارد موجود دران مواجه شده وطبق اخبار مؤكد كه گارد زندان ضمن ضرب وشتم وتوهين به زندانيان وسايل شخصي انها را تخريب وتعداد زيادي از آنان را بعنوان شنكنجه روحي ورواني، به زندان انفرادى منتقل كردند.

  خبرگزاري ميداني جبهه دمكراتيك  مردمي احواز  امروز شنبه 18/2/2017 خبری  گزارش داد كه مفادش در زندان احواز معروف به زندان کلنیک واقع در منطقه زرقان احواز، زندانیان نسبت به قطع آب و برق  ونيز حمايت از ملت خود دست به تظاهرات گسترده زدند.

وطبق منبع خبري درپی اعتراض زندانیان گارد ويژه زندان کلنیک به دستور کریمی ریس زندان، مرادی (معاون زندان) و نیازی (رئیس گارد زندان) به طور خاص به بند سیاسی حمله كرده وزندانيان را با انواع واقسام وسايل شكنجه، زخمى ومجروح كرده ووسايل شخصي زندانيان را تخريب وچندين تن از انها را به زندان انفرادى منتقل كردند.

همچنين منبع خبري افزود كه در این بین تعدادی از زندانیان که از حقوق خود دفاع وپافشاري كردند مورد ضرب و شتم شدید واقع شدند و هفت نفر از آنان براى چهار روز به زندان انفرادی منتقل شدند.

اسامی زندانیانی که به انفرادی منتقل شده اند، عبارت است از: محمد بوریایی،  مصطفي بوريايي ناظم برهی، حکیم مجدم،  حسن دشتی میشان و محمود مهدی پور،  ميلاد سالمي  مي باشد.

 

18.02.2017
www.ALAHWAZ.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا