دیدگاه‌ها

مجمع تقریب مذاهب (مجمع تبعید مذاهب)

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نخستین سازمانی بود که در سال 1369شمسی توسط آیت الفساد خامنه‌ای با هدف[ظاهری] تلاش برای آشتی دادن مذاهب مختلف اسلامی و ایجاد تقریب بین دیدگاه‌های آنان (ولی با هدف اصلی نفوذ مخرب در کشورهای اسلامی) تأسیس شد. زمانیکه شیعه و سنی از یمن تا پاکستان و از عراق تا سوریه بدون جنگ و فرقه گرایی زندگی آرامی داشتند.

در همان سال‌های ابتدایی تأسیس این مجمع التفرقه، علمای جهان اسلام به سرعت پی به ماهیت مخرب و نیات کثیف آن بردند و این مجمع دیگر هیچگاه روی رهبران مطرح اهل سنت سایر کشورها را به خود ندید.
ابوالحسن ندوی (1913-1999م)، از علما و رهبران معاصر هندوستان و صاحب کتاب «ماذا خسر العالم بانحطاط المسلمين» در اظهارات خود اینگونه اهداف خمینی و مجمع خامنه‌ای را برملا کرد: “انقلاب منحرف خمینی، ساختگی است. دارای عقیده و ایدئولوژی فاسد و منحط و رویکردی ویرانگر است… “.

امسال بودجهٔ این سازمان فرقه گرا 51 میلیارد تومان تصویب شد. یعنی هر 24 ساعت 141میلیون تومان!!!.
اما جوابی برای اینکه عملکرد این مجمع چه بوده یا بودجهٔ آن صرف چه اموری شده و چه دستاوردهایی داشته بوجود ندارد.
تنها بنظر می‌آید که حکومت ولایت جهل و جور و غارت فقیه روزانه 141 میلیون تومان از منابع مالی ما را هزینه می‌کند تا بلکه بوسیلهٔ مجمع تقریب مذاهب بتواند خود را به جهان اسلامی بچسباند که این جهان خود خط بطلان بر روی آن و شخص ولی سخیف فقیه کشیده است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا