جغرافياي ايران جعليجهان

روزنامه هندلسبلات: نماینده ویژه آمریكا در بازگشت به توافق هسته ای با رژیم ایران تردید دارد

در سال ۲۰۱۸، ترامپ توافق هسته ای با رژیم اشغالگر ایران را یکجانبه فسخ کرد. نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ( جغرافیای جعلی موسوم به ایران ) انتظار ندارد که ایالات متحده به توافق برگردد.

فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران( جغرافیای جعلی موسوم به ایران ) بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای بین المللی سال ۲۰۱۵را بعید میداند.الیوت آبرامز روز دوشنبه در سفر به اسرائیل گفت ، مهم نیست که چه کسی رئیس جمهور است ، و موضع دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی را اعلام کرد که هنوز نتیجه انتخابات در ایالات متحده مشخص نشده است. آبرامز گفت به هر حال مذاکره با رژیم ایران انجام خواهد شد. دولت ترامپ فشارها را ادامه خواهد داد.

آبرامز توضیح داد ، همه تحریم ها پس از ۲۰ژانویه همچنان برقرار خواهند بود ، “زیرا این هیچ ارتباطی با سیاست ندارد ، و هیچ ارتباطی با انتخابات ندارد.” در ۲۰ژانویه دوره نمایندگی دونالد ترامپ پایان می یابد.

جو بایدن گفته بود امیدوار است به توافق نامه منعقد شده در وین در سال ۲۰۱۵ برگردد که به ایران اجازه می دهد از انرژی هسته ای برای اهداف غیرنظامی استفاده کرده و از ساخت بمب اتمی جلوگیری کنند – ضمن اینکه همزمان تحریم ها برداشته شود.

ترامپ به طور یک جانبه توافق نامه را در سال ۲۰۱۸ فسخ کرد ، تحریم های شدیدی را اعمال کرد و رژیم اشغالگر ایران را در یک بحران اقتصادی فرو برد. به ویژه صادرات نفت ضربه سختی خورد. سپس رژیم اشغالگر ایران به تدریج از قسمتهای مهم توافق خارج شد. با این حال ، مانند سایر شرکای قراردادی آلمان ، انگلیس ، فرانسه ، چین و روسیه ، این کشور به طور رسمی به این قرارداد پایبند است.
۱۲ نوامبر ۲۰۲۰


امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا