جغرافياي ايران جعلي

پنجره ملی خدمات دولت هوشمند چیست؟

با گسترش تکنولوژی، ابزارهای دیجیتال، نرم‌افزارهای هوشمند، اینترنت و تلفن همراه بسیاری از مردم جهان نیز به تبع نیازهای روزمره و تسهیل امور زندگی به استفاده از تکنولوژی روز و ابزارهای دیجیتال روی آوردند.

نگاه به تکنولوژی، علم روز و ابزارهای متنوع دیجیتال دنیای امروز برای حکومت‌های واپسگرا ملیتاریستی و تمامیت خواه رویکرد متفاوتی دارد.

حکومت خودکامه و فاشیستی ایران اشغالگر نیز از این قاعده مستثنی نیست و حتما در جهت طرح‌های فاشیستی، کنترل و شناسایی و سرکوب آزادی طلبان از این ابزارها استفاده حداکثری خواهد کرد.

در تمامی اعتراضات و جنبش‌های سالهای اخیر و به ویژه قیام آبان ماه ۱۳۹۸ وانقلاب “زن، زندگی آزادی” نیز نهادهای امنیتی رژیم جمهوری ضداسلامی از تمام ابزارهای کنترلی اعم از تلفن‌های همراه، دوربین‌های نظارتی خصوصی و دولتی، اپلیکیشن‌ها و جاسوس‌افزار‌های ساخت داخل که خود شهروندان ناآگاه اقدام به نصب و استفاده از آن کرده‌اند و حتی تلویزیونها و ابزارهای هوشمند ساخت یا مورد سفارش حکومت در دام نهادهای امنیتی افتادند. بر پایه همین سیاست ده‌ها هزار شرکت به ظاهر خصوصی با میلیونها دلار بودجه نامحدود به تولید و نصب و راه اندازی ابزارهای کنترل و رصد مشغول هستند.

پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با صرف هزاران میلیارد بودجه و صدها نفر کارمند و تکنسین مزدور علوم شبکه، نرم افزار وسخت افزار کامپیوتر و فناوری اطلاعات و با شدت و جدیت تمام عیار راه اندازی شده و بودجه خاصی نیز برای آن در نظر گرفته شده و با توجه به عوامل مختلف سیاسی، اقتصادی و با رویکرد صددرصد امنیتی درحال اجرا و تکمیل زیر ساخت‌های فنی است.

کلیه سیستم و فرآیند ثبت اسناد و املاک، خرید و فروش، نقل و انتقال و معاملات، پرونده‌های قضایی، ابلاغ و احضار نیز درون این سیستم قراردارد. کل سیستم اطلاعات پزشکی افراد و سیستم درمانی از پروسه پزشک تا دارو، بستری و درمان تحت رصد و نظارت آنلاین خواهد بود.

توجیه و تبلیغات حکومتی گسترش علم روز و کاهش رفت و آمدها و تعدیل نیروی انسانی است در حالی که شاید آخرین دلیل چرایی این سیستم حرفه ای و پیچیده خدمات عمومی باشد و مهمترین دلیل آن پایش و رصد لحظه‌ای شهروندان برای بقای حکومت ضحاک است که به گواه تاریخ ننگین چهل و چند ساله آن کوچکترین ارزشی برای امنیت، رفاه و آسایش مردم قائل نیست.

هم اکنون تمامی نهادهای اطلاعاتی، ترور و امنیتی به آخرین اطلاعات جستجو های اینترنتی و چگونگی و زمان استفاده و دانلودها و آپلودهای اینترنتی، لوکیشن و اطلاعات مالی و…شهروندان دسترسی داشته و به وسیله اپلیکیشن‌های داخلی به رصد شهروندان مشغول هستند.

اما در این میان یکی از مهمترین کارکردهای پنجره ملی خدمات هوشمند اتصال وزارت بهداشت فرقه تبهکار به این سیستم آنلاین و پایش و هدایت سیستمی بیماران و تمامی کسانی است که از سیستم درمانی استفاده میکنند.

شاید بتوان دوران شیوع ویروس وارداتی چینی کرونا و در پی آن شروع سیاست‌های فاشیستی و تبهکارانه دولت اشغالگر ایران در پوشش دارو و درمان و حذف سیستماتیک مخالفین دانست.
نهادهای اطلاعاتی اکنون توانایی آن را دارند که بیماران را جهت دریافت دارو، درمان و بستری احتمالی به مسیر خاصی هدایت کرده و اهداف شیطانی خود را عملی سازند. در امور اورژانسی نیز به محض تماس بیمار با اورژانس و سیستم درمانی در اولین مرحله ثبت کد ملی( بخوانید کد رهگیری) سیستم اطلاعاتی توانایی هدایت بیمار به مسیر مورد نظر و اجرای اهداف شوم و تبهکارانه را خواهند داشت.

این اهداف میتواند شامل طول درمان، حذف یا هرگونه ترور بیولوژیک در راستای اهداف سیاسی یا اقتصادی باشد.

اکنون سیستم امنیت و اطلاعات فرقه تبهکار سیطره خودرا بر کوچکترین و خصوصی‌ترین امور شهروندان افزایش میدهد و این مهم لزوم هوشیاری شهروندان و به ویژه متموّلین و فعالان سیاسی و مخالفین را بیش از پیش ضروری و لازم الاجرا خواهد کرد.

شهروندان لازم است نسبت به استفاده از کلیه ابزار هوشمند و دیجیتال از جمله تلفن همراه، لپ‌تاپ، دزدگیرهای منازل، ابزار آلات هوشمند‌سازی منازل، تلویزیون‌های هوشمند سفارشی یا ساخت و مونتاژ داخل، سیستم‌های سیمکارت خور پخش خودرو دارای سیستم عامل اندروید و ناویگیشن و ردیاب‌های GPS دارای شنود خودرویی که تحت نظارت سیستم امنیتی توزیع و به فروش میرسد و حتی توسط پلیس تبلیغ و توصیه میشود همه و همه ابزارهای نظارتی و رصد سیستم امنیتی حکومت ملیتاریستی، فاشیستی اشغالگر ایرانی است که اطلاع‌رسانی و آگاه سازی عمومی میتواند نقش بسزایی در خنثی سازی آن داشته باشد.

رضا فرج پور
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا