جغرافياي ايران جعليجهان

در جلسه فرماندهان نظامی رژيم اشغالكر ايران پیش از شلیک به هواپیمای اوکراینی چه گذشت ؟

شاهین مقدم : فایل صوتی مستند در اختيار دادستان کانادا قرار گرفته است!
-رالف گودل مشاور ترودو نخست وزیر کانادا در گزارشی از مقامات جمهوری ضداسلامی بیش از ۲۰ سؤال پرسیده از جمله اینکه چه کسی دستور شلیک به هواپیما را داد ؟
-مشاور جاستین ترودو در گزارشی گفته در سوانح هوایی که پای نیروهای نظامی رژيم ايران در میان است وقتی تحقیقات به همان کشور سپرده شود تضاد منافع ایجاد می کند و ضمانتی برای اطمینان از استقلال ، بی طرفی یا مشروعیت در رسیدگی به پرونده وجود نخواهد داشت .
پدر « مریک ملک » از قربانیان پرواز در دادسرای نظامی خطاب به مقامات گفته « یک مشت جنایتکار چطوری ممکن است در تحقیقات شرکت داشته باشند ؟
چاقو چه جوری ممکن است دسته خودش را ببرد .
آیا این امکان پذیر است ؟ » – شاهین مقدم که همسر و فرزندش از جانباختگان حمله موشکی سپاه تروريستي پاسداران به « پرواز ۷۵۲ » هستند به کیهان لندن میگوید یک شب قبل از سرنگونی هواپیما در « بیت خامنه ای تروريست » جلسه ای تشکیل می شود که فایل صوتی آن به دست وی رسیده .
در این جلسه تصمیم نهایی برای شلیک به هواپیمای اوکراینی گرفته می شود که تنها پروازی بود که اغلب از جغرافياي جعلي موسوم به ايران بودند و مسئولیتش از همه کمتر بود .
آنها هواپیما را زدند که گردن آمریکا بیاندازند .
اینها همه در آن فایل صوتی جلسه هست . »
مقدم می گوید فعلا قصدی برای انتشار عمومی این اسناد نیست ولی یک نسخه از فایل صوتی مستقیم به دادستان کانادا تحویل داده شد و یک فایل دیگر در اختیار پلیس امنیت کانادا قرار گرفته است .
– « اقدام رژيم ايران استفاده از « سپر انسانی » بود تا فاجعه را به گردن آمریکا بیاندازند .
– شماری از خانواده های قربانیان در نشست با وزیر خارجه کانادا درخواست کردند این کشور سپاه تروريستي پاسداران را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهد .

احمد غافلی زاده جلیعه

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا