الاحواز

تجمع اعتراضي شمارى از پرستاران بیمارستان های احواز پایتخت و چند شهر دیگر احواز اشغالی

شمارى از پرستاران بیمارستان های احواز پایتخت و چند شهر دیگر احواز اشغالی صبح امروز دوشنبه ۱۵ دیماه ۱۳۹۹ مقابل ساختمان نماینده و حاکم نظامی دزد وفاسد نظام اشغالگر ایران (استانداری) در احواز پایتخت تجمع اعتراضى برگزار كردند.

پرستاران معترض با حمل پلاکارد هایی به تبعیض موجود در حوزه فعالیت خود اشاره و خود را “کادر درمان” عنوان می کنند که مشمول تبعیض در پرداخت حقوق هستند. آنها خواسته های خود را همسان سازی حقوق و مزایا عنوان کردند.

به گفته این پرستاران از چند ماه پیش به یکباره بخشی از حقوق دریافتی و مزایا کسر شده و این امر در ماههای بعدی نیز ادامه یافت.

پرستاران معترض می گویند: با توجه به ویروس کووید 19 طی یکسال گذشته ما شرایط سختی را پشت سر گذراندیم، اما متاسفانه به جای قدردانی؛ حقوق ما را کم کردند.

این پرستاران خواستار دخالت نماینده و حاکم نظامی دزد وفاسد نظام اشغالگر ایران (استاندار) و رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای جلوگیری از تضییع حقوق خود شدند.

پرستاران وکادر درمان احواز اشغالی برای حق خواهیشان از بی عدالتی نظام اشغالگر ایران ناچار شدند شکایتشان را نزد رفیق دزد و شریک قافله که همان نماینده و حاکم نظامی که خود غرق در اختلاس فساد و رشوه نظام اشغالگر ایران( استاندار) وشریکش رئیس دانشگاه ببرند
۴ ژانویه ۲۰۲۱


امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا