جغرافياي ايران جعليجهان

دیپلماسی ترور!؟ نیوزمکس: دیپلماتهای ایران نقش اساسی در تسهیل توطئه‌های تروریستی دارند

نیوزمکس در گزارشی از طرح‌های تروریستی ایران اشغالگر با اشاره به دادگاه آنتورپ بلژیک و حکم ۲۰سال زندان برای دیپلمات تروریست ایران اشغالگر نوشت: «دیپلماتهای ایران(اشغالگر) نقش اساسی در تسهیل توطئه‌های تروریستی دارند. یک دیپلمات ایرانی مقیم وین روز پنجشنبه ۱۶بهمن به جرم طراحی حمله تروریستی خنثی شده برای هدف قرار دادن اپوزیسیون در فرانسه در سال۲۰۱۸ محکوم شد. دادگاه بلژیک وی را پس از عدم پذیرش ادعاهای مصونیت دیپلماتیک به ۲۰سال زندان محکوم کرد».

نیوزمکس ۱۷بهمن افزود: «جمھوری(ضد) اسلامی دهها سال است که عوامل تروریستی را برای انجام ترورهای جهانی و انواع دیگر حملات علیه مخالفان و منافع غرب اعزام می‌کند».

در گزارش نیوزمکس هم‌چنین در مورد توطئه تروریستی ایران اشغالگر علیه سفارت امارات در آدیس آبابا نوشت: «روز چهارشنبه ۱۵بهمن، اتیوپی اعلام کرد که ۱۵نفر به‌دلیل توطئه برای هدف قرار دادن سفارت امارات در آدیس آبابا دستگیر شدند. همزمان با خنثی کردن توطئه توسط مقامات اتیوپی، سلاح و مواد منفجره نیز کشف و ضبط شد…

این تحولات در حالی رخ می‌دهد که ایران اشغالگر با غنی‌سازی بیشتر اورانیوم، توافق هسته‌ایی سال۲۰۱۵ را به‌طور روزافزونی نقض می‌کند و گزارش می‌شود سانتریفوژهای پیشرفته خود را که برای تولید سلاح هسته‌یی مورد نیاز است، گسترش می‌دهد».

نیوزمکس در مورد تهدیدات تروریستی و باج‌خواهی ایران اشغالگر نوشت: «فراتر از انتقام جویی برای ترورهای قبلی، ایران تروریستی می‌تواند به‌دنبال هدف قرار دادن سفارتخانه‌های ایالات متحده و اسراییل در خارج باشد تا در مذاکرات آینده در مورد برنامه هسته‌ایی خود و فعالیت‌های منطقه‌ایی – از جمله حمایت مالی دولتی از سازمانهای شبه‌نظامی شیعه – مقداری اهرم فشار به دست آورد.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا