الاحواز

برافراشته شدن پرچم ملی دولت الأحواز العربی

فرزندان برومند عرب و استقلال طلبان کشور اشغال شده عربی الأحواز هرگز دست از مبارزه برای کسب استقلال کامل و بی قیدوشرط وطن اشغال شده خویش و تأسیس مجدد دولت عربی الأحواز دست برنمی‌دارند.
آنها هر زمان و در هر مکانی با کمترین امکانات با دشمن سراپا مسلح ایرانی خود مبارزه و مخالفت خود را در اشغال نظامی ۹۹ ساله الأحواز العربی نشان میدهند.

طی روزهای گذشته این مردان بی باک الله، پرچم بزرگ ملی دولت الأحواز العربیه را در قلب پایتخت این دولت یعنی “احواز پایتخت” و در مجاورت رود کارون نصب کردند.

تنها همین عمل نصب پرچم، موجب فرار مهاجران اشغالگر غیر عرب از آن محل گردید. ترس در دل این مهاجرین نهادینه شده است چرا که ایمان دارند بر هیچ چیزی از الأحواز العربی حقی ندارند.

شخص گوینده یا به عمد و یا به اشتباه آنرا پرچم سوریه معرفی میکند. در حالیکه دلیلی برای فرار از پرچم کشور سوریه وجود ندارد.

بهرحال آنها میدانند که اشغالگر و متجاوز هستند و وجودشان باعث خشم و نفرت و کراهت عمیقی در میان صاحبان این سرزمین ایجاد کرده است. آنها میدانند که صاحب هیچ چیزی نیستند و هیچ کسی نیستند جز یک مشت غارتگر و راهزن اشغالگر متجاوز که هیچ بویی از فرهنگ و تمدن ندارند و سارق تمدن‌های دیگر ملل هستند. آنها خود را خوب میشاسند که شجاعت شان تنها در گرو داشتن اسلحه است.

هر لحظه امکان انفجار خشم بیش از ۱۴میلیون عرب عمدتاً مسلح از شمال الأحواز العربیه گرفته تا جنوب شرقی آن یعنی بندرجمبرون و تنگه باب السلام و شروع یک جنگ بزرگ که به شکست ایرانیها منجر میشود، وجود دارد. آنها میدانند که وقتی عرب دست به سلاح ببرد قادسیه های فراوانی می‌آفریند.

آنها آنقدر بزدل و ترسو هستند که از دیدن یک پرچم متواری میشوند.
یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الأحواز
HTTP://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا