Uncategorized

غارت آب و مافیای حاکم بر آن

با اطمینان می‌توان گفت که هیچ اتفاقی نمی‌تواند روایت مدیران فاسد دولت اشغالگر ایران، مبنی بر خالی بودن سدها و خشکسالی دائمی خاورمیانه، را عوض کند.

آنها با این روش در واقع سعی دارند دزدی‌ها و مدیریت افتضاح خود بر منابع آب، و تشکیل مافیا برای غارت کامل آن را مخفی کنند.
بخشی از این جریان هم بخاطر برنامه‌ها و طرح‌های آنها برای فرار سرمایه‌ها از میان ملل غیرفارس، و عدم سرمایه‌گذاری روی کشاورزی و خودکفایی غذایی این دولتها است(دولت الأحواز العربی، دولت بلوچستان، دولت کردستان، دولت آذربایجان جنوبی، اقلیم لرستان که همگی تحت اشغال نظامی ایران هستند).

خبر سیل مهیب خراسان شمالی را بگذارید کنار دلایل ذیل تا بیابید مافیای فارس محور حاکم بر آب قصد تغییر روایت خود، مبنی بر خشکسالی ابدی جغرافیای ایران جعلی را ندارد. آنها روی کم حافظه ای و انفعال شما ملتها بسیار حساب میکنند.

حرفی که این دزدان غارتگر در غالب اصطلاحات «فنی» می‌زنند، این است که «بارش در جغرافیای ایران جعلی در حد اروپا و هند و اندونزی نیست». این حرف را هم هر ننه‌قمری می‌داند؛ و احتیاجی به بیان آن با اصطلاحات به ظاهر فنی و تکنیکی نیست.

اما با همین وضعیت بارش کنونی، اجداد ما برای هزاران سال توان مدیریت منابع آبی را داشته؛ و زندگی بسیار موفق و پر برکتی را اداره کردند.
اگر تنها شگرد مدیریتی این جماعت دزدسالار فاسد پانفارسیست این است که منتظر بنشینند تا میزان بارش در جغرافیای ایران جعلی به اندازه هند شود، یا باید به فکر تعویض این بی‌سوادهای مغز روغنی موسوم به مدیر بود، و یا خلع ید مافیای پانفارسیست حاکم بر آب بود. و این بدست نمی‌آید مگر با همکاری جمعی و تنگاتنگ شما ملل غیرفارس باهم در مبارزه بی امان و حتی مسلحانه با رژیم غاصب سرزمینها و ثروت‌های شما.

جاری شدن سیلاب در اواخر فصل بهار به معنی این است که:
اولاً امسال نمی‌توان ادعای خشکسالی کرد.
و دوماً میزان نزولات آسمانی امسال احتمالاً از میانگین چند دهه اخیر بالاتر است.

بنابراین اگر نسل‌های گذشته ما با همین میزان بارش موفق به داشتن روستاهای آباد و سرسبز و زندگی پر برکت بودند، نسل کنونی هم، به شرط مدیریت صحیح و قلع و قمع کامل این غارتگران فاسد(مدیران و مافیای آب)، نباید مشکل عمده‌ای در رابطه با آب داشته باشد.

مافیای حاکم بر آب قصد دارد غارتگری و ثروت اندوزی خود را با «روایت خشکسالی ابدی ایران» بپوشاند.
شنبه ۱۰ ژوئن ۲۰۲۳

فواد فرج پور
مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الأحواز
HTTP://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا