ب: ملل تحت ستمبیانه ها

اطلاعیه جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران”اعدام فرزندان ملل تحت اشغال ایران را متوقف کنید

دهها سال است که
فاشیستهای اشغالگر ایران با استفاده از تمامی ابزار سرکوب، شکنجه، قتل، ترور و اعدام فرزندان ملل تحت اشغال سعی در شکست مبارزات رهائی بخش ملل را داشته و در این زمینه مرتکب جنایتهای وحشتناکی شده که هر کدام از این جنایتها خود تاریخی بس دردناک از وحشيگرى اشغالگران است.

کشتار شهروندان شهر معشور احواز اشغالی در انتفاضه سال 2019 و به اتش کشیدن بيش از ٢٠٠ تن از فرزندان عرب احواز بخشی از جنایتهای دردناک اشغالگران است که تاکنون ادامه داشته و حکم اعدام عباس دریس بخشی از تداوم این جنایتها است.

انسانهای ازاده
جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران ” ضمن محکوم کردن حکم اعدام شهروند عرب احوازی عباس دریس و موج وسيع اعدام فرزندان ملل تحت اشغال ایران، خصوصا اعدامهای انتفام جویانه ماههای اخیر که جان پاک تعداد زیادی از فرزندان ملل را در برگرفته را نقض صریح کلیه قوانین بین المللی دانسته، ازجامعه جهانی و کلیه سازمانهای مدافع حقوق بشر میخواهد که این اعدامها را محکوم کرده و ماشین اعدام اشغالگران را متوقف نمایند.
البته جبهه ملل بر اين باور است کە، زمانی اعدامها و کشتار وسیع ملل تحت ستم در ایران بە دست اشغالگران پایان مییابد کە، این ملل بتوانند آزادانە سرنوشت خود را رقم بزنند و دولتهای ملی خود را تشکیل بدهند. بدون شک آزادی و خوشبختی این ملل تنها با بیرون راندن اشغالگران و کولونیالیزم ایرانی تحقق می یابد.

جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت “ایران”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا