الاحوازب: ملل تحت ستمجبههجهانحقوق بشردیدگاه‌هاعکس و تعليقملل تحت ستمگزارش ها

سپاه پاسداران و مواد مخدر

سپاه پاسداران و مواد مخدر

با نگاهی گذرا به انقلابها و خیزش های مترقی مردمی در جهان براحتی در می‌یابیم که جرقهٔ این خیزش‌ها از مناطقی شروع گشته اند که آن کشور یا سرزمین در فقر مطلق و زیر تازیانه ستم و استعمار بی‌رحمانه اشغالگران و سردمداران حکومت مرکزی بوده‌اند. هدف این خیزش‌ها چیزی جز پایان بخشیدن به خفت و ذلت تحمیل شده از سوی بیگانگان و دستیابی به حق پایمال شدهٔ انسانی و ثروت‌های به یغما رفتهٔ ملت تحت اشغال، نبوده است. در این میان کشور الأحواز ازین قاعده مستثنی نبوده است. از هنگام روی کار آمدن حکومت پلید جمهوری اسلامی در ایران اشغالگر که بنوعی پیرو و تکمیل کننده سیاست‌های رژیم منفور پهلوی است، گسترش و توزیع مواد مخدر و روانگردان در میان جوانان این خطهٔ عربی بسیار فراتر از ارقام و اعدادی است که در خبرهای کذب مقامات اشغالگر ایرانی گزارش می‌شوند.

چنین سیاستی اما، با ابعاد وسیعتر و طرق مختلفی توسط اشغالگران ایرانی الأحواز بر ملت عرب احواز تحمیل شده است. این اشغالگران خود آگاهند که وجودشان در این سرزمین اشغالی غیرقانونی و غیر شرعی بوده و هیچ جایگاهی در میان ملت عربی این خطه ندارند. بنابراین برای خاموش کردن صدای هر اعتراضی و در نطفه خفه کردن هر خیزشی، جوانان این سرزمین را از همه سوی در فقر مطلق و بیکاری نگه داشته بنحویکه هیچ آینده ای برای خود نتوانند تصور کنند. در چنین شرایطی جوان سرخورده برای فرار از مشکلات، به مصرف مواد مخدر روی آورده غافل از آنکه با این عمل مشکلی بر مشکلات خود و حتی اطرافیان خویش افزوده است. بدینگونه رژیم فاسد و شیطانی ایران اشغالگر به هدف خود که همانا تضعیف و نابودی روحیه انقلابی، روح طغیان برضد بی عدالتی و شجاعت و مردانگی جوانان عرب احواز است، می‌رسد.

“سجاد حق پناه” در جریان ده سال فعالیت خود در حفاظت اطلاعات سپاه ایران به رابطه فرماندهان این ارگان تروریستی با شبکه‌های زیرزمینی و آشپزخانه های تولید و توزیع مواد مخدر و روانگردان در ایران اشغالگر پی برده است. یکی از رؤسای این باندها “رضا یوسف نژاد” نام دارد که دارای دهها اتوبوس و کامیون است که از آنها برای اعزام زائران به اماکن مقدس مذهبی در سوریه، عراق و ترکیه و علی الخصوص کاروان‌های معروف به راهیان سرزمین نور، بعنوان پوششی برای قاچاق مواد مخدر استفاده می‌کند. ابوالفضل اسلامی دیپلمات‌ پیشین ایران اشغالگر در سال 2011م به نشریهٔ تایمز گفته بود، درگیر شدن سپاه در قاچاق مواد مخدر به سال‌های 1360ش و همزمان با کاهش بهای نفت و در زمان فرماندهی محسن رفیق دوست که همچنان پیوندهای خود را با این سازمان‌های مافیایی جنایتکار حفظ کرده است، باز می‌گردد. در همان سالها CIA فاش ساخت که واحدهای سپاه قدس ایران در تبانی با یک کارتل بزرگ مواد مخدر در مکزیک قصد داشتند سفیر عربستان در واشنگتن را ترور کنند.
در گزارش‌ها بسیار شنیده می‌شود که محموله‌های بزرگ مواد مخدر در احواز پایتخت (با نام جعلی خوزستان) کشف و ضبط می‌شوند. دیکتاتوری خامنه‌ای نیز با افزایش شمار اعدام قاچاقچیان خرده پا در تلاش برای پنهان نمودن واقعیتی بنام دست داشتن سپاه در تولید و توزیع مواد مخدر در احواز العربي اشغالی و سایر سرزمین‌های تحت اشغال همچون کردستان، آذربايجان جنوبی و بلوچستان دارد.
فرود اجباری هواپیمایی با 29 تن ماده مخدر تریاک در فرودگاه خمینی(لعنة الله و الملائکه علیه الی ابد) که به گفتهٔ رئیس پلیس فرودگاه‌های ایران جعلی این محموله با مجوز وزارت بهداشت!! وارد شده( اگر وارد شده پس چرا فرود هواپیما اجباری بوده؟!!!) ،چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ چرا در این میان ستاد مبارزه با مواد مخدر سکوت اختیار کرد؟
آیا وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروهای امنیتی و انتظامی، شبکه های مافیایی مواد مخدر دولتی ایران و زیر مجموعه ها و شرکت‌های پوششی برای توزیع این مواد و روانگردان ها در میان ملت عربی الأحواز نیستند؟؟

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

فؤاد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا