دیدگاه‌ها

مرگ های مشکوک فرماندهان تروریست سپاه قسمت سوم

پاسدار «محمد ناظری»، بنیانگذار یگان ویژه تکاوری در سپاه تروریستی به واسطه حضور در برنامه «فرمانده» در تلویزیون مشهور شده بود اما پس از مرگش فرماندهان تروریست سپاه گفتند که با سپاه قدس ( سپاه تروریستی قدس ) نیز همکاری داشته است.

در حالی که دلیل مرگ این فرمانده تروریستی سپاه پاسداران «عارضه شیمیایی» اعلام شده بود، اما مرگ او ناگهانی بود و در زمان حضور او در یک منطقه دریایی رخ داده بود.

خبرگزاری «تسنیم»، وابسته به سپاه تروریست هم در آن زمان علت مرگ محمد ناظری را ایست قلبی اعلام و از کلمه «درگذشت» در مرگ او استفاده کرده بود. در مقابل اما خبرگزاری «فارس»، دیگر رسانه وابسته به سپاه پاسداران از کلمه «شهید !!» برای او استفاده کرد و نوشت او به دلیل عارضه شیمیایی به جا مانده از جنگ با عراق جان باخته است.

قدرت‌الله منصوری؛ «مرگ در حین نظافت اسلحه»

سرتیپ پاسدار «قدرت‌الله منصوری»، فرمانده قرارگاه «ثامن‌الائمه» نیروی زمینی تروریستی سپاه پاسداران یکی از فرماندهانی است که خبرهای متقاوتی درباره مرگش مطرح شد. ابتدا گفته شد که او به علت بیماری فوت کرده و بعد دلیل مرگ حادثه هنگام نظافت اسلحه شخصی‌ ذکر شد !!

«خبرگزاری صداوسیما» و «باشگاه خبرنگاران جوان» دو رسانه‌ای بودند که ابتدا علت مرگ این فرمانده سپاه را «بیماری» اعلام کردند، اما ساعتی بعد سپاه تروریستی پاسداران ترجیح داد علت مرگ این فرمانده را یک حادثه اعلام کند.

وفا غفاریان؛ مرگ پس از تصاحب مخابرات توسط سپاه تروریستی

مرگ «وفا غفاریان»، رییس هیات مدیره‌ شرکت مخابرات ایران جعلی و از فرماندهان سابق سپاه با درجه سرتیپی در سال ۱۳۹۱ نیز جزو مرگ‌های مشکوک مطرح شده است.

او پس از مالکیت تروریستی سپاه پاسداران بر مخابرات به عنوان رییس هیات مدیره آن منصوب شد و پیش از آن سمت‌هایی چون مدیر عامل صنایع دفاعی و مدیرعامل شرکت موسوم به «صا ایران» را بر عهده داشت. در آن سال تعداد دیگری از فرماندهان تروریستی ارشد سپاه پاسداران نیز فوت شدند که علت مرگ برخی از آن‌ها کماکان مبهم است.

مرگ مشکوک پدر داماد ابراهیم رئیسی

مرگ «حسین نیلی احمدآبادی»، مدیر صنایع الکترونیک صنایع دفاع رژیم ایران اشغالگر در دهه ۶۰ نیز در محافل سیاسی مشکوک خوانده شده است. گفته شده که او در سال ۱۳۶۸ در یک ماموریت کاری کشته شده است

او در دوره ریاست‌ جمهوری ( مثلا جمهوری !!) «علی خامنه‌ای» و رژیم «میرحسین موسوی»، یک دوره وزیر معادن و فلزات رژیم فاسد ایران جعلی بود؛ اما در رژیم بعد رای نیاورد. نیلی در آخرین سِمت خود مدیریت صنایع الکترونیک سازمان صنایع دفاع رژیم فاسد تهران را به عهده داشت.

گفته شده که «مقداد نیلی»، داماد رئیسی ، پسر حسین نیلی است. اما او و برادرش میثم درباره پدر خود به ندرت سخن گفته‌اند.

سقوط‌های مشکوک

علاوه بر مرگ فردی برخی از فرماندهان تروریستی سپاه پاسداران، تعدادی از سقوط‌های هواپیماهای فرماندهان رژیم فاسد ایران جعلی مشکوک خوانده شده که از جمله هواپیمای شامل تعدادی از فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۰ و هواپیمای «احمد کاظمی»، فرمانده نیروی زمینی تروریستی سپاه پاسداران در سال ۱۳۸۴ است.

درباره مشکوک بودن سقوط هواپیمای حامل «موسی نامجو»، وزیر دفاع سابق رژیم فاسد تهران ، «محمد جهان آرا»، فرمانده تروریستی سپاه خرمشهر و دیگر فرماندهان تروریستی ارتش و سپاه از جمله «ولی‌‌الله فلاحی»، جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش و «یوسف کلاهدوز»، قائم‌مقام تروریستی سپاه پاسداران، نیز روایت‌های مختلفی مطرح شده است.

در سال ۱۳۸۴ نیز سقوط هواپیمای احمد کاظمی و ۱۱ فرمانده ديگر سپاه در بهمن ۱۳۸۴، در نزديکی اروميه مشکوک و بحث‌برانگيز شد.

در آن زمان، ستاد كل‌ نيروهای‌ تروریستی مسلح‌ علت وقوع حادثه را از کار افتادن دو موتور هواپیما اعلام کرد. از سوی ديگر، خبرگزاری «فارس» به نقل از یک مقام تروریستی ارشد سپاه، علت اصلی سقوط هواپيما را تمام شدن بنزين هواپيما گزارش كرد. اما برخی با اشاره به اين كه هواپيما آتش نگرفته‌ بود و اجساد سالم از آن خارج شدند، اين اتفاق را «ابهام‌آلود» توصيف كردند.

در برخی گمانه‌زنی‌ها نیز سقوط این هواپیما جزو اقدامات اسرائیل در ایران جعلی در کنار ترور افرادی چون «اردشیر حسین‌پور» خوانده شده که در آن زمان چندان مطرح نشده بود و جمهوری نا اسلامی درباره آن سکوت می کرد.

«عباس پالیزدار»، دبیر سابق «کمیته تحقیق و تفحص» مجلس شورای نا اسلامی از قوه قضاییه در یک سخنرانی در «دانشگاه همدان» گفته بود: «در مورد هواپيمای کاظمی، اين پرونده را من بررسی نکرده‎ام اما طبق آن‎چه از ‏شواهد پيدا است، می‎توان ماجرا را عمدی دانست و دست يکی از سران تروریستی وقت سپاه در آن دخيل بود. ما دو سقوط ‏هواپيما داشتيم؛ يکی کاظمی و ديگری دادمان. در مورد دادمان، ماجرا عمدی بود. پرونده هزار ‏صفحه‎ای اين را می‎گويد.»

رضا فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
https://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا