Uncategorized

مافیای ایرانی‌ها در سدسازی و غارت منابع ملل غیرفارس/قسمت اول

رژیم فاسد و اشغالگر ایرانی که همواره به یک مافیای متشکل از مسئولین متحجر، سارق، مفسد فی الارض و ضد انسانیت و حقوق بشر و سلب کننده آزادی های فردی و مدنی شناخته شده است، نماد نابودی محیط زیست و اکوسیستم گیاهی و جانوری در منطقه نیز می باشد که در ۴۰ سال بعد از روی کار آمدن نه تنها حیات ساکنان ملل مختلف عرب، کورد، بلوش و ترک‌های آذربایجان جنوبی با تمدنی به قدمت هزاران سال را به مرز نابودی کشانده، بلکه زندگی ساکنان کشور‌های عربی همسایه را نیز به مخاطره انداخته است.

رشد بی سابقه سد سازی های بدون محاسبه و غیر کارشناسی بعد از فاجعه سال ۵۷ این سوال را در ذهن ملتهای غیرفارس تحت اشغال و حتی قوم فارس و حامیان محیط زیست بدون جواب باقی نگه داشته است که دلیل رشد تعداد آمار سدها از ۱۳ سد در دوران دیکتاتوری پهلوی های منفور به بیش از ۵۵۰ سد در میراث داران آنها یعنی جمهوری نااسلامی در یک بازهٔ زمانی سی ساله چیست. از دهه ۷۰ شمسی نیز با ورود ارتش خصوصی خامنه‌ای (سپاه تروریستی پاسداران) به بخش سد سازی که تنها تجربه آن از سدسازی، احداث خاکریز و نصب پل شناور بر روی رودها در دوران جنگ تحمیلی ایران علیه عراق بود، این آمار رشد قابل ملاحظه ای داشت. فرماندهان تروریست سپاهی در اواخر دهه ۶۰ شمسی همزمان با پایان جنگ و به دست گرفتن رهبری رژیم توسط علی خامنه ای فاسد با تاسیس قرارگاه “قرب” تصمیم گرفت با طرحی ضربتی بمنظور در دست گرفتن پروژه های سد سازی و اتمام سریع آنها، طرحی مبتنی بر کشاورزی دولتی (برگرفته از مکتب کمونیسم) را اجرا کند.

قرار بود طی این طرح رژیم اشغالگر ایران با در دست گرفتن منابع آبهای سطحی، آنها را بصورت جیره بندی به کشاورزان و بخش مصرف شهری و روستایی اختصاص دهد.

هدف رژیم از این طرح کنترل کشاورزی و غذا و میزان مصرف آب آشامیدنی بود (سیستم‌ اعتبار اجتماعی) تا بتواند در بحبوحه های انقلابهای مردمی، حیات و زندگی شهروندان ملل تحت اشغال و حتی قوم فارس را بصورت کامل تحت سلطه و نظارت خود قرار دهد. اما دیری نپایید که این طرح با شکستی مفتضحانه رو به رو شد و نام جمهوری نا اسلامی را سرآمد تخریب کنندگان محیط زیست در جهان قرار داد، چیزی که خلاف رویاها و جاه طلبی های مقامات رژیم بود و حال گریبانگیر خود رژیم شده است و از آنجا که خودکرده را تدبیر نیست، لاجرم این رژیم را در خطر جدی انقراض قرار داده است.

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا