جغرافياي ايران جعلي

شین بت: طرح تروریستی ایران اشغالگر در کرانه باختری خنثی شد

طرح تروریستی دولت تروریست ایران اشغالگر (جمهوری نااسلامی) برای انتقال یک محموله بزرگ تسلیحاتی به کرانه باختری رود اردن، از سوی سازمان امنیت داخلی اسرائيل خنثی شد.

روزنامه تایمز اسرائيل در این مورد نوشته است که در این عملیات پیش دستانه، سلاح‌هایی همچون بمب، مین ضد زره، نارنجک انداز، مواد منفجره، موشک ضد تانک دوش‌پرتاب، پرتاب‌کننده آر‌پی‌جی، راکت، ۳۳ قبضه تفنگ تهاجمی ام‌۴ و ۵۰ قبضه اسلحه کمری کشف و ضبط شد.

طبق این گزارش، توطئه اخیر ایران اشغالگر را شین‌بت و ارتش اسرائیل در جریان بازجویی از فلسطینی‌های بازداشت شده مظنون به برنامه‌ریزی برای چند حمله و گسترش آتش افروزی فاش کردند.

این اقدام نافرجام تروریستی توسط “واحد ۴۰۰۰” اطلاعات سپاه تروریستی پاسداران به ریاست جواد غفاری و همینطور بخش موسوم به “واحد۱۸۸۴۰” نیروی قدس سپاه در سوریه، طرح‌ریزی شده بود.
همچنین، منیر مکداه یکی از مقامات ارشد فتح، ساکن اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه در لبنان، در این توطئه‌ها دست داشته است.

او برای استخدام فلسطینی‌های کرانه باختری برای انجام حملات مسلحانه و قاچاق سلاح‌های ایران اشغالگر و همچنین تامین مالی این‌گونه حملات، اقداماتی انجام داده بود.

سه‌شنبه ۲۶ مارس ۲۰۲۴

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الأحواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا