الاحوازجبههجهاندیدگاه‌هاملل تحت ستمگزارش ها

صندوق بین المللی پول: انتظار رشد منفی 9.5٪ برای اقتصاد ایران جعلی

صندوق بین المللی پول: انتظار رشد منفی 9.5٪ برای اقتصاد ایران جعلی

چهارشنبه 16 اکتبر 2019

صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود پیش‌بینی کرد که اقتصاد ژئوپولتیک جعلی موسوم به ایران با افزایش تأثیر تحریم های آمریکا بر مقامات ایران جعلی امسال رشد منفی 9.5 درصدی را تجربه خواهد کرد. پیش از این صندوق بین‌المللی پول رشد منفی 6 درصد برای اقتصاد ایران جعلی را پیش بینی کرده بود.

پیش‌بینی صندوق بین المللی پول در چشم انداز اقتصادی جهان نزدیک به پیش‌بینی هفته گذشتهٔ بانک جهانی بود که در گزارش خود گفته است تا پایان سال مالی 2019/2020 ، اقتصاد با 90 درصد نسبت به دو سال گذشته بسته تر خواهد شد.
ایران اشغالگر، که یک تولید کننده بزرگ نفتی است، پس از انعقاد توافق هسته ای در سال 2015 با شش قدرت جهانی، و رفع تحریم ها، ناگهان رشد درآمدهای نفتی این جغرافیای جعلی از (نفت غارت شده الاحواز اشغالی) به صورت تصاعدی افزایش یافت. اما پس از آنکه رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ به طور یک جانبه از توافق هسته‌ای عقب نشست و تحریم های نفتی و بانکی را علیه این جغرافیای سیاسی جعلی در سال گذشته تجدید کرد، درآمد نفت غارتی ایران جعلی از اقلیم اشغال شدهٔ الاحواز العربی بشدت کاهش یافت.
صندوق بین المللی پول پیش از این پیش‌بینی کرده بود که اقتصاد ایران اشغالگر امسال با نرخ منفی 6 درصد رشد خواهد کرد اما این پیش‌بینی به دلیل دوره قبل از پایان معافیتهای اعطایی به تعدادی از مشتریان نفتی برای 6 ماه بود، بعدها اما، این معافیتها توسط ایالات متحده تمدید نشد.
صندوق بین المللی پول همچنین اعلام كرد كه ایران اشغالگر به همراه سایر بازارهای در حال ظهور، دچار “بحران شدید در اقتصاد کلان خود” خواهد شد.

کاهش ارزش پول ملی ایران جعلی در پی تحریم های بانکی و نفتی آمریکا تجارت خارجی را مختل کرده و منجر به افزایش شدید تورم سالانه شده است. براساس اعلام صندوق بین المللی پول، پیش‌بینی می‌شود تورم در به اصطلاح ژئوپلیتیک ایران جعلی در سال جاری به 35.7 درصد برسد.

در حال حاضر هر دلار در بازار رسمی ایران جعلی 4.200 تومان معامله میشود اما در بازار آزاد هر دلار در رور سه شنبه با 11 هزار و 500 تومان معامله شد.
صندوق بین المللی پول: تورم در به اصطلاح ژئوپلیتیک ایران به 50٪ خواهد رسید

“صندوق بین الملالی پول”: تورم در ایران جعلی به دلیل تحریم ها از 30٪ فراتر خواهد رفت
صندوق بین المللی پول: رشد اقتصاد ژئوپلتیک موسوم به ایران همچنان رو به کاهش است.

امیر الاحوازی

مترجم: فؤاد فرج پور
مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا