جهان

تحرکات هسته‌ای رژیم فاسد ایران با مرکزیت تهران: تأثیرات نظامی و ناامنی در منطقه

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که رژیم فاسد تهران تا کنون چهار مجموعه از هشت مجموعه جدید سانتریفیوژ (IR-6) را در فردو نصب کرده است. این نصب‌ها نشان دهنده تصمیم رژیم فاسد تهران برای تقویت قابلیت‌های نظامی و ایجاد ناامنی‌ها است، به ویژه در زمینه فناوری هسته‌ای.

به گزارش رویترز، علاوه بر برنامه‌های نصب در ایستگاه زیرزمینی نطنز، رژیم فاسد ایران با مرکزیت تهران نیز دو مجموعه دیگر از سانتریفیوژها را برای غنی‌سازی اورانیوم در سایت فردو به سرعت نصب کرده است.

گزارش افزوده است که رژیم فاسد تهران هنوز زمان آغاز تزریق اورانیوم به این سانتریفیوژها را مشخص نکرده است. شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اخیراً قطعنامه‌ای صادر کرده که از رژیم فاسد تهران می‌خواست همکاری با آژانس را تقویت و ممنوعیت ورود بازرسان به تسریع وارد کرده بود، را لغو کند.

به نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، رژیم فاسد تهران تنها کشوری است که به سلاح اتمی مجهز نیست اما فعالیت‌های غنی‌سازی اورانیوم در سطح بالا انجام می‌دهد، که این موضوع منجر به توجه بین‌المللی بیشتر به فعالیت‌های هسته‌ای رژیم ایران اشغالگر با مرکزیت تهران می‌شود.

ساخت بمب هسته‌ای امری حیاتی برای رژیم فاسد ایران اشغالگر برای دست یابی و تحقق یافتن به ایجاد امپراتوری خیالی خود و تحت فرمان قرار دادن ملتهای تحت اشغال خود و توسعه قلمرو جعلی خود ، میباشد .

رضا فرج پور
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الأحواز
https://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا