بیانه ها

اطلاعیه سیاسی جبهه دموکراتیک مردمی احواز

نه به انتخابات اشغالگر ايراني!

انتخابات رژیم تروریست و اشغالگر ایران در احواز اشغالی نامشروع است!

جبهه دموکراتیک مردمی احواز، برگزاری سیرک انتخاباتی توسط رژیم تروریستی و اشغالگر ایران در احواز اشغالى را غير قانوني دانسته و آن را فاقد مشروعيت قانوني و بين المللي ميداند ، رژيمي كه ١٠٠ سال سرزمين احواز را اشغال نموده و ملت عرب احواز را از ساده ترين حقوق إنساني و حق تعيين سرنوشت خويش محروم نموده است، انتخابات آن در احواز أشغالي به هیچ وجه مشروعیت ندارد. این انتخابات تلاشی از سوی اشغالگران برای پنهان کردن واقعیت‌های تلخ سرکوب، تبعیض و نقض حقوق بشر علیه ملت عرب احواز است .

رژیم ایران با برگزاری این انتخابات نمایشی، سعی دارد تا چهره خود را در جامعه بین‌المللی دموکراتیک جلوه دهد و اقدامات جنایتکارانه خود را علیه ملت عرب احواز پوشش دهد. اما حقیقت این است که این انتخابات تنها تلاشی ناکام برای تحکیم اشغال و تداوم سیاست‌های ظالمانه اشغالگران است.

ما از جامعه بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری می‌خواهیم که این انتخابات را به رسمیت نشناسند و در کنار ملت عرب احواز و ديگر ملل تحت اشغال در مبارزه مشروعشان برای آزادی و تعیین سرنوشت بایستند. ما بر این باوریم که تنها با مقاومت و همبستگی، می‌توانیم به حق تعيين سرنوشت و استقلال و آینده‌ای روشن و آزاد برای احواز دست یابیم.
جبهه دمكراتيك مردمي احواز
‏ADPF.org
جبهه دمكراتيك مردمى احواز

٢٧/٦/٢٠٢٤

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا