الاحواز

تحریم انتخابات و سیلی محکم ملت عرب الاحواز اشغالی به چهره منفور اشغالگران ایرانی

انتخابات مجلس شورای اسلامی همراه با تبلیغات وسیعی که در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران اشغالگر آغاز شده بود، به ناگاه با کارزار تحریم گسترده توسط فرزندان الاحواز العربی اشغالی مواجه شد و سبب گردید تا تحریم این بازی کثیف انتخاباتی در کل جغرافیای سیاسی ایران بسرعت گسترش یابد.

ملت غیرتمند عرب الاحواز اشغالی از مشارکت در انتخابات فرمایشی خودداری کردند و نامزدهایی را که توسط رژیم اشغالگر و وزارت اطلاعات آن انتخاب شده بودند از حوزه های انتخاباتی بیرون راندند و با محکوم کردن این انتخابات و برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز به اشغالگران فهماندند که شما نه تنها هیچگونه خدمات اجتماعی برای ملت فراهم نمی‌کنید، بلکه هیچ جایی در این سرزمین عربی ندارید.
پس از انتخاباتي كه روز گذشته 21 فوريه 2020 در سراسر جغرافياي سياسي ايران اشغالگر برگزار گردید و با عدم استقبال و مشاركت اکثریت قریب به اتفاق مردم مواجه شد، رژيم فارسهای اشغالگر مجبور شد براي جمع آوري آرا به ترفندهای ديگری روی آورد. بارزترین این فریب ها، مشاركت دادن اجباری سربازان و دیگری خريد آرا با مبلغی معادل 10 يورو (از شهروندان روستایی فقیر) بوده است.

منابع مرکز رسانه‌ای الاحوازية افزودند: میزان مشارکت در آنچه که “انتخابات” نامیده می‌شود، در کل جغرافیای سیاسی ایران جعلی از 20 درصد تجاوز نکرد.
این منابع افزودند که درصد مشارکت در دولت الاحواز العربی اشغالی و شهرهای تابعهٔ آن کمتر از 25 درصد بوده است. ؜
این درصد مشارکت کننده نیز، فقط شامل مهاجران ساکن در الاحواز العربی اشغالی بوده که توسط رژیم نامشروع اشغالگر از دیگر شهرهای مجاور وارد الاحواز اشغالی شده‌اند تا با خلق یک نمایش مضحک، میزان مشارکت رای دهندگان را بالا نشان دهند.
این منابع تأکید کردند که ملت عرب الاحواز این انتخابات را کاملاً رد کردند و با وجود تهدیدهای رژیم اشغالگر، از شرکت در آن خودداری کردند.

نامزدهایی که در انتخابات (به اصطلاح) پیروز شدند توسط بزرگترین رهبر معمم تروریست جهان “علی خامنه‌ای” و زیر نظر وزارت اطلاعات وی انتخاب شده و بیشترشان نمایندگان و از عناصر نفوذی این سازمان سرکوبگر هستند.

نامزدهای منتخب هیچ مشروعیتی در الاحواز العربی اشغالی ندارند زیرا ملت عرب الاحواز انتخابات و رژیم اشغالگر و نظام آنرا را قویاً رد کرده‌اند و به همین دلیل می بینیم در روزهای گذشته دستگیری های بسیاری در دولت الاحواز العربی اشغالی صورت گرفته است.

پس از عدم موفقیت رژیم در انتخابات و عدم مشارکت شهروندان و فرزندان الاحواز اشغالی در این انتخابات مزوّرانه، طبق آمار و گزارشهای رژیم اشغالگر و وب سایتهای آن، ملت عربی الاحواز با نثار سیلی محکمی به چهره خبیث رژیم اشغالگر، به استفبال آنان رفتند.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا