الاحوازجهانملل تحت ستم

سخنان متفاوت مقامات اشغالگر ایرانی در مورد آینده برجام در صورت تمدید تحریم تسلیحاتی

در یک تناقض‌گویی آشکار، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران جعلی، روز دوشنبه اعلام کرد که توافق هسته‌ای در صورتی که ایالات متحده موفق به تجدید تحریم تسلیحاتی إعمال شده توسط شورای امنیت علیه ایران شود، منقضی خواهد شد. در همین بین سخنگوی این رژیم در همان روز گفت که “ما قصد خروج از توافق هسته‌ای را نداریم. “

گزارش شده است که عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اشغالگر روز دوشنبه تأکید کرد که رفع ممنوعیت تسلیحاتی ایران پس از چند سال “یکی از دستاوردهای توافق هسته‌ای” بود.

وی افزود: اگر آنها بخواهند مانع از دستیابی به این دستاورد شوند و سدی در برابر منافع ما باشند، آنگاه ایران به شدت پاسخ خواهد داد و هیچ چیز از توافق هسته‌ای باقی نخواهد ماند و پس از آن ایران تدابیری را که مناسب می‌داند، اتخاذ خواهد کرد.

از سوی دیگر، علی ربیعی سخنگوی رژیم اشغالگر ایران، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سؤالی که درباره تصمیم رژیم اشغالگر ایران در مورد تمدید منع گسترش تسلیحاتی پرسیده شده بود، گفت: مؤکداً “ما تصمیمی برای خروج از توافق هسته‌ای نداریم.”

این اظهارات ضدونقیض در حالی بیان میشوند که دبیر شورای عالی امنیت ملی روز یکشنبه، علی شمخانی(خائن)، هشدار داد که اگر تحریم تسلیحاتی علیه ایران توسط شورای امنیت سازمان ملل تمدید شود، توافق هسته‌ای “خواهد مرد”.


علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا