جغرافياي ايران جعليجهان

چهرهٔ تشیع جمهوری ضداسلامی ایران اشغالگر

حرف اصلی و اساسی در مورد خامنه‌ای دیکتاتور و تشیع او را مردم در اعتراضات آبان 98 زده‌اند. ضمن اینکه همین اعتراضات و تنفر رو به گسترش از خامنه‌ای و ایادی جیره خوار مزدورش را در کشورهای مجاور تقریباً همه روزه میبینم.
آنچه که در واقع بخشی از سیاست‌های کلان رژیم تمامیت خواه ج. ضداسلامی ایران را تشکیل می‌داد، گسترش شیعه گری در تمامی منطقه عربی خاورمیانه و تقویت آن بود که حداقل از ده سال گذشته به این سوی بصورت میدانی شروع شد و نتيجه‌ای که هم اکنون با آن روبرو هستیم در واقع شکست خفت بار و مسخره این هدف و استراتژیهای جنگی و مداخله جویانه در کشورهای منطقه است.[هلال شیعی]
کارنامه سراسر خون و قتل و چپاول جمهوری ضداسلامی، کارنامهٔ شکست در شیعه گری هم در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران و هم در تمام خاورمیانه تا آفریقا است. در این شکست آیا خامنه‌ای و نظام پوپولیستی او هدف و برنامه‌ دیگری در سر دارد یا خیر؟
خیر، او هیچ برنامه دیگری ندارد!. چرا که او اصولا و اساسا مرد این کار نیست او و حامیانش فقط یک کرم انسانی نجسی هستند که در آیندهٔ نزدیک باید زیر لگدهای ملت‌های مظلوم له شوند. او بعنوان یک دولت یا حکومت منتخب عرفی نیست، بلکه یک حکومت اشغالگر دینی غیر عرفی است که رسالت خود را دنبال کرده اما به نتیجه نرسیده است.

چنین شکستی و دلایل آنرا باید در رفتار و اخلاقیاتی که ج. ضداسلامی بعنوان الگوی حکومتی هم در داخل جغرافیای جعلی موسوم به ایران و هم در منطقه از خود نشان داده است جستجو کرد. چهرهٔ این رژیم ابلیسی اینگونه در اذهان ملتهای کل منطقه ترسیم شده است: رژیمی کاملاً ظالم، فاسد، ریاکار و دروغگو، ضد بشریت و ضد دین که تقیّه می‌کند و بخاطر پول و ثروت دنیوی، جاه و مقام و سلطه دست به هر عمل شنیع غیرانسانی می‌زند، اصول و فروع دین را تحریف کرده، زیرپا می‌گذارد. در واقع این چهره، همان کعبهٔ آمال خامنه‌ای و بیت المفسدین او و ایادی کثیفش است که “النصرُ معَ القتلِ و الرُعب”.

این الگو بهیچوجه جامعه پذیر نیست. هیچ کس حتی انسانهای اولیه غارنشین این الگوی خاص خامنه‌ای کمونیست را نمی‌پذیرد.

شیعیان که در واقع در محیطی بنام “ایران” که مرکز جهان تشیع است، این تشیع را مورد پذیرش قرار ندادند. شیعیان ایرانی، عراق تا لبنان این الگوی ولایتی فضاحتی فقیه را زیر کفش‌ها و نعلین های خود لگدمال کرده و آتش زدند و صف خود را از صف تشیع شیطانی، خون، چپاول و زندان و کشتار خامنه‌ای، این فرزند ابلیس جدا کردند.
امروز دیگر نمی‌توان به جرأت گفت که این خامنه‌ای فرزند خلف شیطان و تشیع صفوی او همان شیعه گری مردم درون جغرافیای سیاسی ایران است. بسیاری از آنان تشیع را رها کردند. الگوی ضداخلاقی ج. ضداسلامی ایران که بر علیه شیعیان همین جامعه است(و البته دیگر مذاهب و ادیان)، در واقع خودش را در فروپاشی گستردهٔ شیعه گری نشان داد. طبق آمار 32 درصد از شیعیان درون جغرافیای سیاسی ایران، تشیع را رها کرده و دین واقعی و راستین خود را در تسنن اصیل محمد(ص) یافته‌اند. برخی نیز به ادیان دیگر روی آوردند.
در کشورهای منطقه همچون عراق تا لبنان همین شیعیان بر علیه حکومت‌های وابسته شیعی و ج. ضداسلامی به پا خواستند عکسهای خامنه‌ای خمینی را پاره کرده آتش زدند. حسن نصر الشیطان از ترس جان بی مقدارش هنوز هم در مشهد در جایی پنهان شده است.
چندی پیش خامنه‌ای فرقه گرا، پُز ضد اسرائیلی بخود گرفت، و کشور امارات متحده عربی را بخاطر سازش با اسرائیل، خائن خطاب کرد! وزیر امور خارجه آن به او پاسخی کوبنده داد:
“ایران بعنوان پنجمین دولت ثروتمند جهان است در حالیکه مردم شما تا کمر در سطل زباله خم شده‌اند برای لقمه‌ای نان!

بعبارتی آن شعارهای ضد آمریکایی و اسرائیلی خامنه‌ای و بقیه ملایان شیعی و آن روز قدسی که بنفع فلسطینیان مظلوم برپا داشته‌اند، توخالی هستند!، سمفونی کهنهٔ شعارهای ایدئولوژیک خامنه‌ای و نظام متعفن ولایت سخیفهٔ مطلقه او برای مردم نان و آب نمی‌شوند. از سویی از مردم فلسطین حمایت میکند و برای جورج فلوید بازیگر فیلم‌های مستهجن پورن اشک تمساح می‌ریزد اما عرب‌های الاحواز، سیستان، بلوچستان، کولبران، و دیگر مردمان اصلی این جغرافیای اشغال شده را بخاک و خون میکشند و غارت میکنند. مردم را بخاطر اعتراض در کف خیابانها قتل عام می‌کنند، زندان‌ها را پر نمودند، ترکمانچای چینی-روسی امضا میکنند، و صدها جنایت دیگر مرتکب میشوند و نام آنرا دفاع از اسلام گذاشته‌اند؟

کدامیک از پیامبران الهی و امامان شیعه در طول حیاتشان ولو با دشمنان سرسختشان چنین کردند؟!

اندیشه ها و افکاری که در مخیلهٔ خامنه‌ای وجود دارند حکایت از بیمار بودن مغز او دارند. دیکتاتورها هیچکدام سالم نیستند، روان پریش هستند و بنابراین نه گوشی برای شنیدن دارند و نه چشمی برای دیدن واقعیت‌ها، مغزشان هم که کلاً در بایگانی است.
صُمّ بُکمُّ عُمیُّ فَهُم لا یَرجَعوُن

تنها هدفی که این ملایان شیاد متعفن داشتند به گواهی خودشان حتی، به شکست انجامید و به پایان راه رسیده‌اند.
راه و پایانی بسیار شوم و وحشتناک.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا